keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

30 Day Song Challenge: Day 01 - Your favourite song.

SEKUOIA - SOMEWHERE (Noah Kin Edit)


Aina jos joku kysäisee ohimennen tai jossain haasteessa kysytään, että mikä mun lempparibiisi on, I squint a little. With sheer disgust. Koska en mää nyt osaa eritellä mun 101023975 lempparibiisistä sitä lemppareinta lempparibiisiä! Mutta koska mää en halua listailla tähän kuin yhden biisin because of aesthetics, tämä on ollut koko kevään mun ykkössuosikki, jonka pariin palaan kaikkina hetkinä. Siitä harvinainen biisi.

Sekuoia laittelee menemään kauniita biittejä ja soljuvia soundeja ja Noah Kin räpäyttää elämäntarinaansa syvältä kauhaisten. Rakastuin tähän biisiin ensikuuntelulla Pori Jazzien Jazzkadulla enkä saanut sitä mielestäni. Kuulin biisin jälleen viime lokakuussa Lost In Music-festeillä ja utelin hienovaraisesti ja epäsuorasti biisin kohtalosta kysyen, että tuleekos levykäistä kohdakkoin. Kun EP julkaistiin, niin ei biisiä vieläkään kuulunut ja hienoista biiseistä huolimatta olin hieman pettynyt. Sitten tapahtui.

Biisi tipautettiin aivan yhtäkkiä Soundcloudiin ja Facebookkiin liveversiona! Olin aiiiivan onnessani ja ekstaasissa! Mulla oli todella huono päivä ja oikeestaan viikko takana ja se teki mut niin onnelliseksi kaiken sen kaoottisuuden keskellä.

So thank you Noah and Sekuoia, you made me feel the most pure euphoria that's been ever felt. Well, by me, at least.

Tämä postaus starttaa mun 30 päivän kestoisen musiikkihaasteen! Biisit on valittu huolella jo kauan etukäteen ja tulen myös tekemään nämä valmiiksi ja ajastan kesäkuun jokaiselle päivälle klo 00.00. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti