torstai 30. kesäkuuta 2016

30 Day Song Challenge: Day 30 - Your favorite song at this time last year.

POETS OF THE FALL - REBIRTH



TÄMÄ ON NIIN KAUNIS.

Markon ääni on lempeä ja surullinen. Kitara ja keyboardit luovat tunteikkaan tunnelman. Sanat kertovat kuolemasta ja kuinka biisin kertoja haluaisi saada rakkaansa takaisin.

Mun piti oikein kaivaa vuosi sitten tehdyistä postauksista, että mitä mää oon kuunnellut. Oon kuunnellut aikalailla samoja kuin mitä nytkin, mutku edelleen halusin pitää tän linjan, että kaikissa kohdissa on eri pääesittäjä/artisti. Ja tää oli sitä aikaa, kun bongasin, että POTFillahan on uus albumi ja millanen albumi onkaan! Paljon loistavia biisejä ja tää on ehkä parhain kaikista. Aivan upea ja oikeassa mielentilassa jopa itkettävä.

Tämä biisi päättää mun 30-päiväisen haasteen. Oli aivan todella hauskaa laatia tätä pitkästä aikaa, ja voisin tehdä tästä jokavuotisen perinteen. Joka kuukausi on paha lähteä tekemään, koska ei mun musamaku niin radikaalisti muutu saati ole edes niin laaja, että keksisin kaikkiin kohtiin eri artisteja.

Thanks homies, kun jaksoitte lukea ja ensi kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti