tiistai 28. kesäkuuta 2016

30 Day Song Challenge: Day 28 - A song that makes you feel guilty.

JUSTIN TIMBERLAKE - CABARET



Tää on taas näitä. En tiedä mitä eroa tällä on siihen guilty pleasure-biisiin, mut tässä on sama homma. Erona on tietysti se, että kyseessä on yksi lemppariartistini, eikä mikään eksentrisyyden multihuipentuma, jota en oo aiemmin voinut ikinä sietää. En kyllä ihan kauheesti tota fiittaajastakaan välitä. Drake kuulostaa mun mielestä nössöltä Lil' Waynelta.

Tässä biisissä on biitti ja meininki oikein hallussa, mutta sanat sitten niin joo. Eheh. Oon usein tietyllä fiiliksellä, kun tätä kuuntelen, että ei kyl uppoo ihan jokapäiväisessä kuuntelussa. Muutenkin kaikki nää 20/20 Experiencen part 2:n biisit on vähä tommosia astetta rajumpia kuin ekan osan.

Voisin veikata, että kovin moni ei nää tässä mitään mistä tarvis tuntea syyllisyyttä, mutta kun mää oon tämmönen. Ja just kun olin koulutuspäivillä, niin tunnen vielä enempi syyllisyyttä tästä kuin silloin kun tätä listaa suunnittelin. No, ainakin oon rehellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti