tiistai 21. kesäkuuta 2016

30 Day Song Challenge: Day 21 - A song that you listen to when you're happy.

LIV WARFIELD - GROOVE DJ


Tää on aivan ihana! Ja kerrankin erittäin helppo valinta. Jos oon valmiiks hyvällä päällä ja ihan vaikka vaan kotosalla pyykkisavotalla tai siivoamassa, niin tää on ihan ykkösbiisi sitä varten. Oiva kipale myös fiilistelybiisiksi, jos on kiireetön aamu ja oon lähdössä asioille/töihin tai oon kävelemässä tai pyöräilemässä mihin ikinä.

It's my day today and I'm feelin good
I want you to play my favorite groove,
play my favorite song
Cause it's my day today and I'm feelin good
I want you to play it, DJ

Joskus tää auttaa, jos oon vähän meh eikä oikein lähde päivä käyntiin. Tää on auttanut muutamankin kerran. Tässä on sellanen sopiva tsemppi ja virittää mun mielen just oikealle taajuudelle. Sellanen tosi ärtsy ja jytäävä "jaksaajaksaa"-biisi lähinnä vaan ärsyttäis, jos oon möhkötuulella.

Livillä on miellyttävä tumma ääni ja tää biisi todellakin groovaa. Albumi Embrace Me, jolla tääkin kipale on, on täynnä naisellista energiaa ja hyvää fiilistä. Me likey a lot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti