torstai 13. kesäkuuta 2019

Kevään ensimmäinen lenkkipäivä.

LAUANTAI 27.4.




Lähdettiin tosi kauniina ja lämpimänä kevään päivänä poikien kanssa vähä Pokemon-huntille. Pitkästä aikaa päästiin tuttua reittiä kävelemään. Vaikka nyt tässä kohtaa ei ollut vielä niin kaunista luontoa, niin rakastan tallailla tätä polkua.


Pakolliset selehviet ennen lähtöä! Raikkaan ja levänneen näköisinä ulkoilemaan. Tän miehen kanssa kaikki yhteinen tekeminen on parasta. ♥ 


Ihanasti mätsää kavereiden koruyrityksestä ostetut avaruuskorvikset ja mun lenkkarit. Muuten on sitten ihan tutusti mustavalkoista. Hokan lenkkarit pääsivät myös tänään ekaa kertaa testiin.


Mätsäsipä myös meidän kengätkin vahingossa! Mää kyä rakastan näitä mun tädiltä saatuja Hokia. Aivan parhaat lenkkikengät. Ja olen myös kiitollinen, koska mulla ei ikipäivänä olisi varaa tämän laadun kenkiin. Joka askeleella nää popot tsemppaa mua jatkamaan eteenpäin.


Leskenlehti - varma kevään merkki! On aina ilo nähdä luonnon heräävän henkiin pikkuhiljaa kevään tullen. Lumikasat väistyvät kukkien ja puiden lehtien tieltä.


Lenkin puolivälissä nautimme jäätelöt. Kauan odottamani Kinder-jätski tuotti pettymyksen. Se oli samankokoinen kuin Ville Vallaton-jätskipuikko ja tunnetusti herkullista Kinder-suklaata oli aivan liian vähän. 2,5/5.

Lenkkipäivä oli todella onnistunut ja kelikin suosi meidän hauskaa päiväämme. Kyllä ruoka maistui tämän jälkeen oikein hyvin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti