torstai 2. helmikuuta 2012

Why do they act like I came from outer space?

Mulla ei nyt oo mitään varsinaista asiaa, mutta tuli niin kova hinku kirjoittaa, niin pakko mennä tän fiiliksen mukana.


Kuuntelen just nyt Spotifaista Felix Zengeriä - Suomen kovinta beatboxaajaa sitten Aleksi Vähäpassin. On miehellä niin mahtava taito hallussaan että oksat pois. Ei sitä tartte mitään ihmeellisiä tilpehöörejä ja koneita tuottamaan biittejä rap-biiseihin. Ei muuta kun mikki kauniiseen käteen ja menevää rytmiä tulee ku liukuhihnalta.

And another news, mun koeviikko on lopuillaan. Huomenna on enää lakitiedon koe (YH3) jäljellä, johon mun pitäisi lukea. Niinkun just nyt. Mutta kun en lue. Oon koneella ja kirjotan tätä, ja kohta vältän lukemista lisää leikkaamalla bron hiukset. Ääh, paniikki iskee TAAS. Motivaatio, missä oot aina kun sua eniten tarvittais?

Eilen oli mun palkkapäivä, mikä meinas sitä, että mentiin perinteen mukaisesti velipojan kanssa kepappia syömään to the one and only Abu Fuadiin. Ruoka ja hanalimpsa oli puhdasta mahtavuutta, again and again. ♥ Kierreltiin myös vähän kauppoja ja kävästiin vahingossa Suomalaisessa kirjakaupassa. Vahinkokäynti kannatti, sillä teimme ehkä parhaimman löydön IKINÄ: The Jacksons-kokoelma hintaan 11,50€! Se sisälsi siis ihan kaikki 5 albumia: The Jacksons, Goin' Places, Destiny, Triumph & Victory.


Tästä päästään ketterästi aasinsiltamaisesti siihen, että toistaiseksi perun aiemmat puheeni siitä Wanhojen oman tanssin kauheudesta. Ei siinä siis oo muuta kauheeta, kun se LMFAO:n biisi, muuten se on ihan hyvä. Tykkään sen koreografiasta, ainakin sen verran kun mitä ollaan menty. Itse tanssien suhteen mulla ei oo sen kummempaa stressiä enää, vaan lähinnä kampaus, meikki ja kengät tuovat päänvaivaa, ja se että oon huono organisoimaan em. asioiden suhteen.

Ääh. Kai tää tästä taas, niin kun on ennenki menny.


Goin' Placesin tahdittamana toivotan hyvät yöt kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti