sunnuntai 5. helmikuuta 2012

It's close to midnight and something evil's lurking in the door.

Mä oon ollut taas vähän höpsö. Miten oon voinu unohtaa kertoa teille, että osallistuin vuosi ja muutama kuukausi sitten Thrill The Worldiin?


Joka tapauksessa, innostuin muistelemaan kyseistä tapahtumaa TV5:llä juuri äsken näytetyn This Is Itin inspiroimana. Muistan tuon päivän, 24.10.2010, kuin eilisen. Tunnelma oli katossa, tai no ulkona kun oltiin niin taivaissa. Suurin osa oli pukeutunut tilaisuuden kunniaksi zombeiksi tai MJ kakkosiksi. Minä edustin jälkimmäistä pukukoodia: mulla oli musta fedora, musta jakkutakki, mustat housut, valkoinen glittersprayllä vuorattu hanska oikeassa kädessä, valkoinen paita alla ja valkomustaraidallinen huivi, joka oli aseteltu näyttämään solmiolta.


Tampereella oli tanssimassa muistaakseni yli 70 ihmistä (ja katsojia/kuvaajia sitäkin enemmän), en nyt jaksa tarkkaa lukua tarkastaa mistään. Yllätyin, että niinkin paljon porukkaa ilmestyi paikalle. Ja vaikka oli kylmä lokakuinen yö, tunnelma, muut MJ-fanit ja Thriller-tanssi lämmitti mieltä ja oloa huomattavasti.

4 kommenttia:

  1. En ole ikinä kuullut tällaisesta tapahtumasta! Vähän siistiä! :) Ja vielä siistimpää, että sää oot oikeasti ollut sellasessa :)

    Onko sulla kuvia sun asusta? Ois ihan huisia nähdä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, toi oli tosi siistiä! ♥ Tunnelma oli iha mahtava ja se huipentu kun toi biisi loppu ja kaikki alko tuulettaa ja hurrata :)

      Mulla ei oo yhtäkään kuvaa mun asusta, kamera unohtu sillon kotio! :( Mä en ymmärtäny sillon, että miten noin pääsi käymään... Olisin toki laittanu tähän postaukseen kuvan, jos olis ollut. Mulla on kyl edelleen toi asu tallella, et voisin iha vaa blogia varten laittautua sen verran ja ottaa kuvan! :D

      Poista
    2. Jos mitenkään voisit! :)) Kuulostaa meinaan ihan mahtavalta asulta ja ainakin mua jäi kiinnostaan, näyttääkö se asu sitten samanlaiselta miksikä sen kuvittelin!

      Poista
    3. Joo, eikä se oo ees hankala homma tai mitää! :D Mä lisään sen sit tähän samaan merkintään. ;)

      Poista