tiistai 21. helmikuuta 2012

You can put the blame on me.

I APOLOGIZE.

Blogi on jäänyt ainakin tekstien osalta ihan heitteille. Mä olen kuitenkin varmaan joka päivä (lukuunottamatta Wanhojen päivää) kävässyt täällä laatimassa mun hervottoman pitkää Wanhojen tanssien koostemerkintää. Itse Wanhoista en muuten mainitse tässä halaistua sanaa, koska siitä mun tulevasta merkinnästä saatte kyllä ihan tarpeeksenne.

Sen verran on pakko sanoa, että mulla oli tosi hauskaa ja oli ihanaa olla kokonaisen päivän kaunis prinsessa! ♥ Ja kiitos tästä hauskasta ja mahtavasta päivästä kuuluu mun parille, tanssimassa olleille hyville kavereilleni, kuin myös kampaajalleni ja meikkaajalleni! Mä tosin kärsin (taas kerran) pienoista jälkimasennusta, mikä tulee AINA kun on tapahtunut jotain kivaa, esim. Blockfest/keikat, konventit ja muut ihanat juhlatilaisuudet. Paluu arkeen on yhtä tuskaa. Mut ei siitä sen enempää!

Mun on myös tehnyt tässä viime aikoina mieli kuunnella PALJON Huge Ällää (ja mennä sinne FUNKIESTIINNN osteleen sen omakustanteita talteen ym. jne. etc!). Myös Krison räpäytykset ovat iskeneet kovaa ja korkeelta.


Tässä biisissä on ehkä yks parhaimmista tarinoista! Rapin tarkoitushan on kertoa ajankohtaisista ja yhteiskunnallisista asioista enemmän ja vähemmän piikikkäästi ja kritisoivasti. Tän biisin stoori ei nyt ihan ole yhteiskunnallinen tai mitään, mutta sitäkin hauskempi!

Onneksi ens viikolla on LOMA. ♥ Mä oon taas jotenkin todella nuutunut ja väsyttää koko ajan. Mulla ei edes oo tässä jaksossa mitään vammasia pitkiä päiviä (vaivaset 4 kurssia, joista yksi pidetään vain maanantaisin) tai kohtuuttomia aamuherätyksiä, mutta silti tuntuu, että tartten ehdottomasti päikkärit iltapäivällä. Mä myös pakoilen motivaationpuutoksissani läksyjä ja muita tärkeämpiä kouluhommia bloggailemalla, etsimällä jotain hömppäkuvia We♥it-sivustolta (lame, huh?) ja facebookkailemalla. 

What's wrong with me? 

Tää on kuulemma tuttu näky porukoille, kun ne tulee töistä tms. Kuvassa en ole minä.

Anyways, julkaisen piakkoin sen Wanhojen koosteen, jahka saan loputkin kuvat muokattua ja semmosta.

Sweet dreams everyone ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti