perjantai 10. helmikuuta 2012

Music is a teacher that can teach you right from home.





AnteeksianteeksiANTEEKSI mun laiskuuteni. En oo kirjottanut tai muutenkaan lisännyt blogiini yhtikäs mitään muutamaan päivään. On vaan niin kiirettä pitäny ja sitten kaiken kiireen ja stressin keskellä mä otan ja tuun kipeeks! Yyh. Nyt olo on jo hieman kohentunut, ainakin sen verran että kykenen meneen huomenna töihin, jotenkuten.


Onhan tässä jotain positiivistakin: kipeenä kannattaa pelata Guitar Herota (jos vain jaksaa siis, ite jaksoin soittaa tasan tän biisin ja Orionin, joka on muuten TYLSÄ soittaa mediumilla), meinaan siitä saattaa napsahtaa huippupisteet! Näin ainaki mulle kävi.


Mää olen Töpöhäntä, noi muut on viisaan veljeni nimimerkkejä, eikä tossa ole edes parhaimpia sen keksintöjä (näitä ovat mm. Jytkykebab, Napalmi, Nakit&Muusi (tää oli mun ja Matiaksen bändiveto), Kermaleivos, Kanelibulba JNE. YMS. ETC).



Biisinä Metallican Fade To Black. Tavotteena oli 100%, mutta kyl toi 99 kelpasi vallan mainiosti! Ja kattokaa tota streakkiä!

Alku meni ihan loistavasti...

... mutta kuinka kävi heti Kirk Hammettin soolon alettua? Voi *&*#&#%**. VITSI VITSI, haittaakse?! Mulla meni kokonaisuudessaan 10 nuottia ohi. Not bad, huh?

Mun on pitänyt itse asiassa monta kertaa laittaa tänne Guitar Hero-kuvia. Mä en oo siinä kuitenkaan mikään mestari. Pelaan medium-tasolla ja saan aika harvoin 100% nuoteista oikein. Mutta ei sillä oo niin väliä, mä vaan tykkään, suorastaan rakastan pelata sitä!

Metallican biiseistä en oo muistaakseni kertaakaan saanut 100 prosenttia. Kerran oli lähellä Master Of Puppetsia soittaessa easy-tasolla. "What a loser, ja vielä easyllä", aattelette varmasti. Mä olin asettanut hyper speed-cheatin ko. biisiä varten, ettei se olis ihan piece of cake. MOP kestää ikuisuuden tai ainakin siltä se tuntuu soittaessa, ja siinä on jotain reilusti yli 1000 nuottia, mitkä pitää saada oikein. Mä olin melkein biisin loppusuoralla ja hehkutin mielessäni et jes, nyt se tapahtuu, saan KAIKKI nuotit oikein, MUTTA... Mun keskittyminen herpaantui yhdeksi nanomillisadasosasekunniksi ja se riitti: jätin YHDEN AINOAN nuotin väliin. Voitte vaan arvailla sitä paiskomisen, kiroamisen ja huudon määrää.

VITSI VITSI. Guitar Hero on helmi peli, varsinkin isolla porukalla pelattaessa! Kerran saatiin kaikkiin mahdollisiin soittajan rooleihin pelaajat: mä lauloin mikkiin, veli soitti rumpuja, serkku soitti kitaraa ja nuorempi serkku soitti bassoa. Suosittelen lämpimästi kaikille!

Onko siellä muitakin Guitar Hero-faneja? Mikä on teidän oma bravuuribiisi?

Loppuun vielä muutama aamukoomaherutuspeiliteinikuva maanantailta. Mulla olis ollut vapaapäivä, mutta piti raahautua puoleks tunniks (eli turhaan) wanhojen harkkoihin.


Tarkotus ei oo katsoa mun valtaisaa tyvikasvua vaan tuota lilaa lisäkettä.




Tälläsinä aamuina on ihana pukeutua ja laittautua rauhassa musiikin tahdissa.


Tulossa harkoista. Halusin ikuistaa ihanan talvisen maisemapolun.
Wanhoihin on enää VIIKKO! Oikeesti nyt alkaa kutkuttaa ja perhoset lennellä mahanpohjassa... Mulla on onneks tällä hetkellä lähes kaikki tarvittavat jutut hankittuina. Enää puuttuu tekoripset, kengät ja joku juhlava kirjekuorilaukku (ei pakollinen, mut olis kiva olla joku kännykän, kameran ja ehostusmeikkien säilytysjutska mukana).

Julkaisen heti wanhojen jälkeen pelkästään wanhoille omistetun postauksen kuvineen ja kuvauksineen päivineen. Ja koska blogini alkuperäisideana on tai ainakin oli musiikista puhuminen, listaan myös kaikki biisit, minkä tahdissa tanssahtelimme meidän oman tanssin.

'Til then, stay tuned! Good night y'all. ♥


"Anna sen soida, anna sen soida, käännä kovempaa...":

The Jacksons - All Night Dancin', That's What You Get (For Being Polite), Music's Takin' Over, Goin' Places, Different Kind Of Lady, Even Though You're Gone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti