keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Ladies and gentlemen, it's...

WANHAT 2012



5.2. ja 12.2 oli kampauksen harjoittelua ihanan kampaajani Kaisun kanssa.


PART 1



Juuri sellainen kuin olin kuvitellutkin. Ja noi lilat lisäkkeet tuo kauniin loppusäväyksen kampaukselle. Kampaus ei näyttäisi juuri miltään ilman lisäkkeitä.

PART 2



Ekalla kerralla kampaukseen upposi 22 pinniä ja 1 hengetön, toisella kerralla 28 pinniä. Paljonkohan uppoaa lopulliseen kampaukseen?

LOPULLINEN KAMPAUS:


The right answer is: 32.



Kuvat otettu yöllä, koska tajusin vasta silloin, että mun kampauksesta EIKÄ meikistä otettu yhtäkään kunnollista kuvaa. Meikit oli tässä vaiheessa jo ihan kiitettävästi kuluneet pois eivätkä nämä (hankalasti itse otetut) kuvat tee oikeutta upealle kampaukselleni.

9.2. hain puvun ja harjoiteltiin meikkiä mahtavan meikkaajani Amen kanssa. Kuvia ei siltä päivältä ole, koska kameran akku oli edellispäivänä mystisesti loppunut ja jätin sen kotiin lataukseen.


Tässä vaiheessa haluan sanoa, että ISO JA LÄMMIN KIITOS KAISULLE KAMPAUKSESTA JA AMELLE MEIKISTÄ! ♥ Ootte ihania ja ihan parhaita.




Asuni eri osat:


MEKKO



Puku on vuokrattu Tampereen Työväenteatterilta. Kuva vääristää väriä, se on enempi fuksianpinkki kuin punainen. Väri pääsee oikeuksiinsa tulevissa kuvissa...

KENGÄT



Bongailin söpöt Tapaksen kengät Ideaparkin Mekasta.



KORUT & ASUSTEET


Ylemmät: Facekirppis. Alemmat: Ninja.

Löysin jopa kahdet aivan ihanat pukuuni sopivat korvikset. Käytin ekoissa tansseissa alempia mustapinkkejä ja toisissa ylempiä. Kivaa vaihtelua!



Sain Amelta lainaan nämä ihanat satiiniset hanskat. ♥

Juhlapussukka Mekasta.
Vähän esimakua asukokonaisuudesta:


Mulle oli juuri tehty harjotuskampaus part 2 ja koska mulla oli kaikki asuni osat hankittuina, niin keksin, että nyt olis hyvä tilaisuus kokeilla asua ylle ja katsoa miltä se tuntuu.



Rakastan tätä asua. Ihan täydellinen kokonaisuus.



Nyt päästään itse tansseihin!


AAMUPÄIVÄ


Ehdin räpsästä näin tyylikkään kuvan tytsyistä vain hieman ennen tanssien alkua.
© Kimmo H. Tanssit alkoivat Poloneesilla.
© Kimmo H.
© Kimmo H.
© Kimmo H.
© Kimmo H.
© Kimmo H.

© Kimmo H.
© Kimmo H.

© Kimmo H.
Aamupäivän tanssien jälkeen oli Wanhojen kuvaukset (mä otin tylsänä vaan ryhmäkuvan) ja sit kiiruhdettiin Skåliin syömään. Ruoka oli kalliinpuoleista, kuten arvata saattaa, mutta TODELLAKIN sen arvoista!


Paikan pihviannos ja allaoleva suklaakakku oli suussasulavia ja niin herkullisia. ♥ Mä olin ihan täynnä ton aterian jälkeen, onneks en ottanu alkuruokaa! Mun maha olis varmaan muuten räjähtänyt.

ILTA

© Wini. ♥




Näyttäis olevan Cicapo-numero menossa pyörähdyksistä päätellen. Saara pyörähtää tyylillä!





What's happening? Mä oon lähössä lentoon!

Tää kuva on ehkä mun lemppari näistä kaikista.



Wieninvalssia.
© Wini.


Mää, Saara ja Manke vähä tanssahdeltiin valssia kolmisteen. Manke on mun takana piilossa.


© Mepa.
© Wini.

HUOM! Jos tätä lukee joku (esim. mun pari tai joku joka tanssi meiän lähellä ja näkyy kuvissa), joka tunnistaa ittensä kuvista ja haluaa kuvansa pois, niin ei kun pyyntöä kommenttiboksiin!

Päivä oli kyllä hirmuisesta viikkoja kestäneestä stressistä ja kiireestä huolimatta todella onnistunut. Mulla oli tosi hauskaa ja toivottavasti muillakin osaaottaneilla! Mua suretti kovasti (oikeesti melkein itketti) luopua tuosta pinkistä ihanuudesta sekä purkaa tuo maailman ihanin kampaus ja pestä kaunis meikkini pois. Ei sitä joka päivä saa näin kauniina ja laitettuna olla. Vieläkin on todella haikea fiilis. ♥

Isot kiitokset kuvaajille, ihan parhaille tytöille Saaralle, Suville & Lauralle sekä mun taitavalle tanssiparille Aleksille!

Penkkareita vm. 2013 odotellessa...

4 kommenttia:

  1. Tuli hiukka haikee olo tätä kattellessa mutta kyllä sitä vähän sai nauraakin! ;)
    Ja vaikka kaikki ei ehkä mennytkään kuin Strömsössö, päivä oli upee ihan ilta myöhään asti :) <3

    VastaaPoista
  2. Jep juuri näin! :---) ♥

    VastaaPoista
  3. Voi ihanilta juhlilta kuulostaa!:)<3 Muistin viimeinkin tulla lukemaan tän! Tosi hyvin sopi toi mekko sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oli kyllä ihana päivä kaiken kaikkiaan ♥ Ja kiitos, mäki tykkäilin kovasti tosta! Oli ihan kamalaa viedä se takasin pukupussissa sinne teatterin pukuvuokraamoon. :( Mut onneks on kuvat, joita voin ihastella! :)

      Poista