tiistai 28. helmikuuta 2012

Caffeine, ergo sum.

Tänään on ollut tähän asti suoraan sanottuna ihan vammanen päivä.

Heräsin liian myöhään. Mun piti nähdä mun serkkua, mutta elämää suurempi väsymys, mahakipu, ärsytys ja yleinen ällötysolo (naiset tietää mitä tarkotan) otti vallan. Ei edes särkylääke oo auttanut.

Mä oon ravannut tänään jääkaapilla ihan jatkuvasti. Aamulla (lue: melkein iltapäivällä) lättyä jätskin kanssa, banaania kaakaon kanssa, sipsejä, leipää, uuniomenajogurttia (joka on muuten maailman parasta ♥), leipää, lisää uuniomenajogurttia ja jätskiä Coco Popsien kanssa. Ja silti mikään ei riitä. Edelleen tekee mieli mm. mäkkärimättöö, kepappia ja pizzaa. Mä en oo syönyt tänään mitään kunnollista ruokaa, ku en oo jaksanut tehdä. Hyi mua.

Mua on ketuttanut koko päivän. Mahaan sattuu. Ulkona on harmaata. Kofeiinivierotusoireet on valtaisat, koska cokista ei ole ollut koko päivänä jääkaapissa, ja oon joutunut juomaan Kevyt Olo Jaffaa ja päärynämehua. Olo on ihan kauhee. Onneks en lähtenyt minnekään, ku ei siitä vaan olis tullut mitään.

KUNNES. Iskä saapuu illalla töistä kotiin klo 8 paikkeilla ja pelastaa tietämättään koko mun päivän. Keittiön pöydällä odotti tämä sulostuttavan ihana näky:

Okei, näky olisi ollut vielä ihanempi, jos 2-packin toinen osapuoli olisi näkynyt tuossa myös. Iskä oli ehtinyt viedä sen mukanaan olkkariin, mokomakin.

Hyökkäsin heti iskän kimppuun ja rutistin olkapäistä riemunkiljahdusten saattelemana. Iskä repes nauraan ja totes, että näköjään on munkin ilot pienestä kiinni.





Mulle on muuten oikeestikin ihan sama, kumpaa laatua mä juon, koska oon light-versioiden ystävä. Pepsi Max on ehkä HIEMAN makeampaa, kuin Coke Zero/light. Mä tykkään myös jostain syystä enemmän Zerosta kuin Lightista, en osaa sanoa miks. Eikä mulle kannata tulla paasaamaan aspartaamista ja sen haittavaikutuksista, kuin myöskään cokiksen yleisistä haitoista, esim. hampaiden kiilteen syöpymisestä ymymym. Ei oo tehonnut ennenkään.

Mä painun tästä hakemaan lisää tuota mustaa kultaa (eli Maxipepsiä) ja jotain syötävää. Again and again... Illanjatkoja! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti