maanantai 30. tammikuuta 2012

Determination, dedication, motivation.

"So, Ms. E, I've understand you've been experiencing some frustration. My guess, maybe post-traumatic stress? Even post-traumatic slave syndrome... Why don't we begin the session by lettin' you talk it out. Just talk."

Jep jeppers. Ei tässä siis mitään hätää, koeviikkohan se vaan starttaa huomenna. Ekana koetuksena ruotsin vitoskurssin koe.

Mä en kyllä oo lukenut niin paljoa ja niin hyvin kuin pitäisi. Onhan tässä koko yö aikaa. VIITSI VITSI, mä meen nukkuun viimestään kahdelta, että pääsen ylös ajoissa.


Tänään mä en suoristanut hiuksiani ollenkaan! Annoin näiden vaan kuivua ittekseen sekaisille, epämääräisille kiharoille suihkun jälkeen ja nää näytti oikein kivaisilta. Uskaltauduin jopa menemään kokoukseen tällain, mikä on hyvin harvinaista. Harmi kun en ottanu kuvaa hiuksistani, mä en nykyään meinaan pidä näitä usein kiharoilla. Ja pitäähän näille hieman antaa taukoa ainaisesta käristämisestä aka suoristamisesta.



Tältä näytän kiharoilla, jos on otsatukka edessä jne. Tää kuva on otettu joskus 2 vuotta sitten ja mun tukka on kasvanut tosta jo ainakin 10 cm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti