tiistai 3. tammikuuta 2012

We don't care what people say.

Kymmenen asiaa, joita vihaat yli kaiken


1. Valehtelemista.
2. KOULUKIUSAAMISTA.
3. Radiokanavien top 10-hittilistoja, latauslistoja, listaykkösiä ym. mahdollisia massamusiikki-ilmiöitä.
4. Pinnallisuutta.
5. Välinpitämättömyyttä.
6. Päihteitä: alkoholia, tupakkaa ja huumeita.
7. Yleistä pahuutta ja julmuutta.
8. Politiikkaa.
9. Selän takana puhumista ja juoruamista.
10. Vihaa. Se on liian vahva sana, mutta en nyt silti mene muuttamaan tämän täyttelykyselyhärpäkkeen konseptia.


Yhdeksän asiaa, jotka ovat ominaisia sinulle/luonteellesi


1. Rakkaus violettiin väriin, otsahiuksiin ja hiphop-musiikkiin.
2. Innostun, ilostun ja nauran herkästi.
3. Ailahtelevaisuus = tilanteesta ja päivästä riippuen saatan olla todella ujo, vetäytyvä ja hiljainen, ja taas joskus saatan olla todella puhelias ja rempseä ja heitän läppää ku viimestä päivää.
4. Ajattelen kaikista tapaamistani ihmisistä aina ensin hyvää, kunnes toisin todistetaan. Ja tietysti toivon, ettei ikinä tarvitsisi todistaa toisin.
5. Ärsyttävä hössöttäminen. Yritän päästä tästä tavasta välillä eroon, vaikka tiukkaa tekee.
6. Haaveilen. Ja paljon. Tästä johtuen olen ihan kujalla.
7. Jos mä jostakin asiasta tykkään, niin tykkään sitten erittäin hyvin suurella intohimolla.
8. Puhun ja selitän sekavasti ja pitkänomaisesti. Tämä häiritsee mua itseänikin välillä.
9. Lapsellisuus/lapsenmielisyys.


Kahdeksan tapaa valloittaa sinut ja sydämesi


1. Olemalla aito oma itsensä, first and foremost. Rehellinen, luotettava eikä tarvitse esittää mitään kenellekään.
2. Aito, ihana hymy.
3. On hyvä kuuntelija ja keskustelija.
4. Pienoinen kömpelyys, ujous, kujalla oleminen ja sähläily. Mä en tiedä itekään, et miks tällänen iskee, mut se on niin hellyyttävää. Ja ehkä siksi, koska oon itekin melko usein sellanen. :D
5. Tärkein asia tuli mieleen vasta tässä kohtaa: omaa saman arvomaailman ja uskon, kuin minäkin. Se tuo mukanaan lähes aina automaattisesti ainakin kohdan 1.
6. Puhumalla ihan kaikesta. Ja kaikella meinaan maailman randomeimpiäkin asioita ja että niistä voi puhua ilman, että kumpikaan tuntee oloaan vaivaantuneeksi, ihan kuin se olisi maailman luonnollisin asia.
7. SAAMALLA MUT NAURAMAAN KOKO SYDÄMESTÄNI.
8. Osaa ostaa mulle jonkinlaisen pienimuotoisen VIOLETIN lahjan. Ei ees tarvitse olla mikään erikoinen, vaikka joku söpö pieni avaimenperä/korvikset/tarra/hiuspampula/you name it - kunhan se on VIOLETTI ja sanot, että osti sen mua ajatellen, my heart is forever yours.


Seitsemän asiaa, joita toivot tällä hetkellä


1. Uusia cd-levyjä. Mm. Noah Kinin No Matter The Season, Graciaksen EP, mikä tahansa Huge L:n albumi, Ruger Hauerin Se Syvenee Syksyllä ja Walen Ambition olis ensimmäisinä toivelistallani.
2. Että loma ei loppuisi liian äkkiä.
3. Kepappia powered by Abu Fuad. Tai kiinalaista ruokaa.
4. Etten olisi jatkuvasti väsynyt, fyysisesti ja liikunnallisesti huonokuntoinen ja laiska.
5. Että pääsisin kesällä edes kerran Särkkään! PakkopakkoPAKKO! Kuulen jo nyt, kuinka Tornado, MotoGee, Tyrsky, Trombi ja toverit kutsuvat mua...
6. Ettei mulla olis huomenna lääkärikäyntiä.
7. Rakkautta. Niin säälittävää kuin tämä onkin myöntää, mutta kyllä, siis asiahan on nyt niin että kyllähän se nyt on näin että kyllä se asia sillä tavalla on että KYLLÄ.



Kuusi asiaa, mitä teet ensimmäisenä kun heräät


1. Painan torkkua.
2. Nukahdan.
3. Toistan torkuttamisen muutaman kerran huomatakseni, että oon torkuttanut kohta tunnin ja kello on liikaa.
4. Verensokerimittaukset ja insuliinipistokset.
5. Vessa -> vaatteet -> hiustenlaitto -> meikki -> hampaiden pesu.
6. Syön jos ehdin ja rynnin ovesta ulos ja kouluun.

Viisi ihmistä, ketkä tietävät eniten murheistasi


1. Vanhemmat.
2. Veli (I'm so sorry for him...)
3. Dinske.
4. Varmaan tätä blogia jonkin verran lukeneet jotain vähäsen tietää, aika ympäripyöreästi mutta kuitenkin...
5. Minä itse.

Neljä asiaa, joista olet riippuvainen


1. Omasta blogista ja seuraamistani blogeista.
2. Musiikista.
3. Violetista.
4. Kofeiinista light-cokiksen muodossa.


Kolme kauneinta asiaa, mitä sinulle on sanottu


1. "Näytät ihan kiinalaiselta/japsilta/venäläiseltä/eksoottiselta ulkomaalaiselta." Mua on siis ihan oikeesti luultu kiinalaiseksi, japanilaiseksi ja venäläiseksi, ja tästä syytän mun pienehköjä silmiä, tummia hiuksiani (silloin kun ne ovat suorina ja otsatukka on aseteltu nätisti esille) sekä geenejä (mun suvussa on isän puolella venäläistä verta). Mä en todellakaan näistä kommenteista ole loukkaantunut, koska pidän aasialaisia ja venäläisiä naisia kauniimpina kuin eurooppalaisia.
2. Kehut mun poskipäistä ja että ne saa mut näyttämään mallilta. Mun poskipäät on ainoa ulkoinen piirre mistä itsessäni tykkään.
3. Mulla on erään (nimeltämainitsemattoman) mahtavan valokuvabloggaajan mielestä "herttaisin ja suloisin sydän ikinä". Muutenkin tällaiset kauniit, luonnetta koskevat kehut ovat aina kauneimpia juttuja, mitä mulle on sanottu. ♥ I love u guys.


No sanokaa ny, blogiini eksyneet bloggailijat: näytänkö mä jonkun muun maan kansalaiselta kuin suomalaiselta?

Kaksi asiaa mitä pelkäät 


1. Hämäkäkkejä. Mun araknofobia on saavuttanut suurimmat mahdolliset mittakaavat ja se on hyvin lamaannuttavaa. Ihan pelkkä kuvan näkeminen saa mun hengen salpautumaan negatiivisessa mielessä ja ahdistumaan joksikin aikaa. Siedätyshoito vois olla poikaa...
2. Kauhuelokuvia. Oli sitten kuinka "lässynlää" muiden mielestä, niin mun mielestä ne kaikki on aina pelottavia/ällöttäviä/sairaita.


Yksi tunnustus


1. Syön banaania ainoastaan kylmän kaakaon kanssa. Huh, tekipä se tiukkaa, mut sainpahan sen sydämeltäni...


Ehhehe. Mulla ei oikein ole mitään suuria salaisuuksia tunnustettavaksi, ainakaan sellaisia mitä kehtaisi tänne pistää.


©

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti