sunnuntai 8. tammikuuta 2012

At the end of the day nobody ever could stop me.

Opiskelumotivaatio, missä olet?

Koulun olisi määrä jatkua huomenna, mutta mulla ei ole just nyt yhtään halua, tahtoa, voimia, intoa yms. jne. etc. raahautua sinne. Ei muuta kun kiinnostuskiikarit messiin! Kavereita on kyllä ihana nähdä taas, ja varmasti hekin tuntevat samoin kuten mä, ettei voisi vähempää kiinnostaa, joten ainakin vertaistukea löytyy runsain määrin...

Ääh, kai se tästä. Loma vaan tuntui menevän ihan liian nopeesti, hyvä kun ehdin edes tajuta olevani lomalla, kun olin puolet ajasta töissä... Jos väsy iskee koulupäivän jälkeen, niin onhan mulla päikkärit. ♥

Pistetäänpäs tästä vielä kunnon motivaatiota nostattava biisi, paitsi mulle myös teille kaikille, joita ketuttaa palata huomenna koulun penkille!


Nyt tää menee ja napsaisee otsiksensa lyhyemmäksi. Jos se piristäis hieman tulevaa opiskeluputkea varten...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti