perjantai 20. tammikuuta 2012

You never ever understood me so I guess I need some sort of subtitles.

Nyt on niin hyvä fiilis, että pakko kirjottaa ja jakaa tätä tunnelmaa tännekin!

Maistoin eilen ekaa kertaa Coca Cola Cherryä. Se oli yllättävän kivan makuista. ♥


Kuvassa fiittaamassa myös Dr. Pepper (jota en itse juonut vaan veljeni) sekä Coca Cola Zero. ♥

Meillä oli koulussa tänään ensi vuoden kurssien infoa ja sain tietää, että meiän koulun kurssitarjontaan oli tullut uusi psykan kurssi! Valitsin sen oitis, vielä vaan peukut pystyyn että sen valitsee tarpeeksi moni muukin, jotta sen voi järjestää ensi vuonna...

Mulla oli muutenkin vähän työn takana keksiä n. 15 kurssia, jotka saisin mahdutettua viimeiselle vuodelle. En opiskele saksaa, ranskaa tai mitään muutakaan valinnaista kieltä (syytän koulumme huonohkoa kurssitarjontaa...) ENKÄ VARSINKAAN PITKÄÄ MATIKKAA (mulla on lyhyen matikankin k.a. vitonen, että palikkakerhosta päivää vaan), joista saisi lisäiltyä jaksoihin enemmän kursseja.

Matikasta puheen ollen mulla on tän vuoden jälkeen kaikki pakolliset matikankurssit käytynä, JES! Ei enää lineaarisia funktioita, derivoimista, geometriaa, graafista laskinta, tangentteja, sinejä eikä kosinejä!

Sain kuitenkin tarpeeksi suuren määrän kursseja kasaan ja voin jäädä hyvillä mielin odottelemaan varsinaisia kurssitarjottimia. Ja toki voisin vähän rajottaa tämmösen turhan kouluintoilun kanssa. Syytän tästä mun hienoo fiilistä.

Noin muuten tää koulupäivä oli hieman tylsä ja meni liian hitaasti, mut viimeisenä pidetyt wanhojenharkat meni niin hienosti, että ne todellakin pelasti pitkästyttävän päivän.


(Lisätty 20.1.) Tänäänkin oli hyvä päivä. Lähdin hypärillä käymään nopeesti asioilla kaupungilla ja törmäsin sattumalta vanhaan kaveriini amisajoilta, mikä oli tosi kiva juttu. Vaihdettiin muutama sana siinä, ja sen jälkeen painelin Mäkkärille hakeen parit juustot feat. iskä, joka piti samaan aikaan ruokiksensa.


Kaupungilta kiiruhdin bussilla takasi koululle opontunnille. Koulusta riensin suoraan kodin kautta töihin 4 tunniksi. Työvuoro meni nopeesti ja rattosasti, menoo ja meininkiä riitti, kun asiakkaita oli mukavasti.


Mulla oli muutenkin kokonaisuudessaan oikein kiva viikonloppu. Tapasin pitkästä aikaa hyviä tuttujani, mikä oli oikein mukavaa. Laadin blogini/itseni esittelytekstiä, joka tulee olemaan PITKÄ. Teen siitä siis erillisen sivun, enkä varsinaista blogimerkintää. Coming up soon!


Ensi viikolla on koeviikko. Kääk. Mitenköhän mä selviän... Oon kyllä ihan kunnialla ja hyvillä arvosanoilla kahdesta ekasta jaksosta selvinnyt, vaikka poissaolojakin napsahti liikaa (mutta ei onneks niin, että olisin tipahtanut kursseilta) enkä kaikkia läksyjä tehnyt, hups. We'll see, we'll see.

Datauspisteeni @ bro's crib. Spotify on auki, Noah Kinit soimassa ja cokislasi täynnä light-colaa messissä. Mm-mm.


Huomatkaa toki pahvilaatikot kuvan alareunassa. En ole vätys, en... Jos ihmettelette tuota raitaista "möykkyä" kuvan alakulmassa, se on IHANAN PEHMEÄ violetti-vaaleanlila aamutakkini tuolini selkänojalla.


Lisää mun huonetta. Kuvattu yöllä, joten sori huono laatu. Taustalla näkyy mun tätini antama Abercrombie & Fitchin kassi varsin... krhm, miten sen nyt sanois, oikein KIVALLA kuvalla varustettuna. Mun täti antoi tässä kassissa mulle tuliaisina Jenkeistä Victoria's Secretin yöasun (vaaleanlila toppi ja housut), että REPIKÄÄ SIITÄ.


Violetit Iittalan tuikut, mummilta saatu simpukka ja mun meikkipussi.
Kaunis pöytäni from Ikea. ♥
Näiden kuvien myötä,
toivotan teille hyvää yötä! ♥
(hei, se rimmas)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti