sunnuntai 29. marraskuuta 2015

Let's get this done.

Sunnuntaista on näköjään tullu mulle bloggauspäivä. Sunnuntaisin mun olo on jotenkin väsynyt ja jo valmiiks ärsyttää tuleva viikko, mut samaan aikaan olo on kumman levollinen ja tekee mieli kirjoittaa. Ja sorry not sorry jo etukäteen, mut tästä postauksesta tulee sellasta tajunnanvirtaa ettei mitään rajaa.


Talvi tuli ja meni. Vaikka en juuri perusta kylmyydestä, niin kyllä puhtaanvalkoinen talvi silti on kaunis. Loska ja kura kun eivät ole, mutta sen te varmaan jo tiesitte. Brooklyn 99 on ihan paras (oonko sanonut sen jo?) ja sipsit maistuu. Makea taas ei niin millään. Mun kyllä tekis mieli makeeta kokoajan, mutta en tiedä millasta makeeta. Suklaa ei ainakaan uppoo. Huomaa, että pimeys pistää mut sekasin, kun suklaa ei maistu.

AI NIIN JA TIIÄTTEKSTE MITÄ, HÖPÖNASSUSENI? MULLA JA KEIJOLLA ON TÄNÄÄN VUOSIPÄIVÄ! ♥ Tarkemmin sanottuna eka kerta kun tavattiin. Okei me oltiin tavattu aiemmin samana vuonna kesällä, mutta sen jälkeen meni 5 kuukautta ennen kun tavattiin taas ja asiat alko yhtäkkiä edetä pisteeseen, että mää istun tässä meidän yhteisen kodin keittiön pöydän ääressä kaksi sormusta vasemmassa nimettömässä, onnellisempana kuin silloin ennen Keijoa ja yhtä sun toista kokemusta rikkaampana. Oon huomannut tän päivän vaikutuksen Keijoon. Se on ollut tänään entistä hupsumpi ja hullumpi. Ihan sekasin on. ♥

Edelleen mun lempparikuva ajalta ennen naimisiinmenoa ♥

On kyllä yksi asia, joka just nyt tällä hetkellä suorastaan ketuttaa ja se on se, että MÄÄ TARVIIN UUDEN PUHELIMEN.

Just joku viikko sitten itkua nieleskellen poistelin varmaan 500 kuvaa puhelimesta, en ikinä kuvaa videoita ja jos kuvaan niin tallennan ne heti Google Driveen ja poistan puhelimen muistista, tyhjentelen Whatsappia tunnollisesti "turhista keskusteluista" (jotka ei ees oo turhia, mutta kun puhelimen mielestä sen tila on täynnä kakkaa) MUTTA SILTI MUISTI SE VAAN TÄYTTYY KOKO AJAN. Varmaan, jos mää poistasin KAIKKI kuvat niin silti tää kakkalaitos herjais muistin täyttymistä.

Mää oon vähän tällänen, että kehitän jokaista turhaa netistä löydettyä ja tallennettua koira/kissakuvaa ja Tumblrin enemmän ja vähemmän henkevää tekstipostauskuvaa kohtaan tunnesiteen. Ilmenee siis sillä tavalla, että mää en haluais poistaa sitä, koska "jospa mää joskus vielä tarviin sitä". Mutta ei. Tällä hetkellä ei ole varaa moisiin tunteiluihin. Oon joutunut pakotetusti poistelemaan jopa hääkuvia puhelimesta, koska muisti on aina täynnä. Okei, mun kaikki hääkuvat ja muut tärkeet on turvassa koneella, mutta silti oon NIIIIIIN turhautunut.

Onneks on luotu helpotusta köyhälle: voin esim. DNA:lta saada hyvään kuukausihintaan isompimuistisen ja parempikameraisen iPhone 5s:n tai 6:n. TARVIIN LISÄÄ MUISTIA. Mulla ei oo muuta kameraa eikä tule pitkään aikaan olemaan varaa mihinkään järkkäreihin, joten täytyy kuvata puhelimella kaikki. Öäh. #firstworldproblems

Nyt tärkeä ilmoitusasia.


OSTIN IHANIMMAN KYNSILAKAN. Ja se on PUNANEN. Väri, jota inhosin vielä vuosi sitten. Mää myös inhosin käyttää huulipunaa ja kynsilakkaa. Okei kynsien lakkaaminen nyt ei oo vieläkään mun ihan mitään lempipuuhaa, mutta kun on täydellisesti levittyvä lakka, jota ei tarvii kuin yhden kerroksen ja joka vieläpä kuivuu nopsakasti, niin kyllä se on niin että KYLLÄ. ♥

Pakko kertoo myös incidentti yheltä päivältä, joka lähes aiheutti mulle sydärin.

Olin menossa koulun jälkeen porukoille ja tiesin, ettei äiti ja iskä oo siellä, ainoastaan Matias ja Otto. Otto odottelikin siellä söpösti eteisessä vahtimoodissa, ja menin kattoon Matiaksen huoneesta, että onko jätkä siellä. Se ei yleensä heti kauheesti moikkaile, kun tuun käymään, joten en yllättynyt ensin kun mitään ei kuulunut mun mentyä ovesta sisälle. Katoin Matiaksen huoneeseen, ja mikäs se siellä odottikaan...


Matiaksen läppärillä ja telkkarissa oli pysäytetty kuva 10. Tohtorista Blink-jaksosta. Matiasta ei näkynyt missään. Olin samaan aikaan torn apart between "joo hehhehe hyvä läppä" ja "APUA NYT MÄÄ SITTE KUOLEN". Meen varovasti olkkariin ja kun nään, että telkkarissakin oli Tohtorin pärstä, kylppärin ovi pamahtaa auki ja mää kiljasen. Kylppäristä hyökkää Matias, joka nauraa käkättää mulle.

Pakko sanoo, että paras läppä pitkiin aikoihin. Nauroin säikähdyksen jälkeen ihan kippurassa. On se semmone velikulta.

#hienolaatuhermannipart13123324
Toi on sen keeping it cool-ilme. Tota edeltävä kuva sisälsi paljon, sanoisinko, riehakkaamman ilmeen. Se ei tykkäis varmaan, jos sen tänne laittaisin, joten joo.

Matias on paras sisarus, jonka kukaan voi saada. Omintakeinen omantienkulkija, joka tasapainottaa siskonsa sekopäisyyttä, kovaäänisyyttä ja suorasukaisuutta. Loistava musamaku, omalla tavallaan perfektionisti ja kaiken kaikkiaan omalaatuinen kikkurapää. Se on muuten varmaan ainut asia, joka meissä on samaa ulkoisesti hassun nenän lisäksi, eli siis kiharapäisyys. Ainoo vaan, että mulla on ohut ja kiiltävä tukka ja Matiaksella paksu ja karkealaatuinen. Muuta samaa on diabetes, sarjamaku, leffamaku, musamaku joiltain osin ja huumorintaju osuu kans niin yksiin ku olla ja voi.


Tän kuvan Matias nappas musta joskus, kun haki mut kyytiin bussiasemalta. Tampereelle on aina ihana tulla, mutta sieltä on kiva päästä poiskin. Täällä "maalla" on ihanan rauhallista, mutta sit kun jostain syystä kaipaan kaupungin melskettä ja useammin kulkevia busseja ja vaatekauppojen ylenpalttisuutta, niin menen Tampereelle. Onneks se on lähellä ja bussit kulkee aika hyvin sinne. Vielä ku Tampereelta pääsis puolenyön aikoihin takasin tänne korpeen, niin avot. Mää luulen aika varmasti, että sen aika koittaa, että meikätyttö palaa juurilleen vielä joskus ja kaappaan myös ton miehen kainaloon.


Tätä kirjoittaessa soi in order of appearance:
Dream Theater - The Shattered Fortress
Dream Theater - Blind Faith
Dream Theater - Misunderstood
Dream Theater - War Inside My Head
Dream Theater - Losing Time/Grand Finale
Seinabo Sey - Pretend (koko albumi yhdeltä istumalta)
Coasts - Tonight
Disclosure - Omen
Dream Theater - The Dance of Eternity
Gracias & Noah Kin - I Am
Jax Jones - Yeah Yeah Yeah
Jay-Z - Already Home
Jay-Z - Hate
Kaleo - Way Down We Go
Kanye West - Black Skinhead
Kygo - ID - Ultra Music Festival Anthem
Macklemore - BomBom
Noah Kin - Do That
OneRepublic - Counting Stars
Ronya - Flame
Seal - Crazy
Seal - Kiss from a Rose
Selena Gomez - Revival
Slaptop - Walls
Speelburg - Lay it Right

4 kommenttia:

  1. mä hommasin ton iPhone 6S:n (kytkyllä) 64GB, oon kyllä tosi tyytyväinen :) hyvä kamera ja muutenkin hyvä puhelin! että suosittelen. mulla kans tuli joskus tilaongelma eteen, puhelinta ei voinu ees päivittää ku muisti ei riittäny. ny pitäis riittää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää hankin nyt kans sit sen iPhone 6:n 64GB:n muistilla! :) 6s olis kyl ollu kans kiva, mut oli liian kallis osamaksullakin :D Sain sen jo, mut piti vielä tilata erikseen se nano-sim, joten vielä joudun päivän pari kestään tota 4s:ää -.-

      Poista
    2. lolol mulla räsähti puhelin reilu viikko sitte asfalttiin ja huoltoonhan se meni ku näyttö rikki. nyt vetelen vanhalla nelosella ja se on niiiiiin huono :((( tosi hidas. en jaksais oottaa et lähettävät huollosta puhelimen takasin

      Poista
    3. Iira eikä! :O Toivottavasti lähettää sen pian (ja ettei lasku oo paha...)! Mun on kans kyl aivan pakko ostaa tohon uuteen heti jotkut kuoret, ettei käy samalla tavalla. Toi 6 on jotenkin vielä "liukkaamman" oloinen puhelin :D

      Poista