keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Things are going just as they should.

Tai sitten ei.

Mulla olis nyt niin paljon asiaa, mutta en ehdi kertoa kaikkea. Koulu alkaa vajaan vartin päästä ja oon ollut täällä tappelemassa opinnäytetyön ja koulun koneen kanssa ysistä asti. Viimeks kun alotin blogitekstin tällain just ennen tuntia niin minähän myöhästyin. Mun tuurilla siinä käy taas sillain.

Puran nopeesti kuitenkin mun viimesimmän ongelman tänne ennen ku kiiruhdan portaat ylös. Olin ajatellut tehdä mun opinnäytetyön kirjastossa koulun koneella, koska on paljon nopeempia ku mun läppärin rakkine. No eikös mun tuurilla käyny niin, että koulun paikallisen K-aseman muisti täyttyi ennätysajassa, ku aloin noita kuvia laittaa tohon työhön. Meinasin alkaa itkeen eilen täällä kirjastossa, kun tajusin, että joko mun täytyy poistaa kaikki mun aiemmat koulujutut (se ei haittais yhtään muuten, mut siitä jää semmonen olo, etten oo tehnyt koko kouluaikana mitään), teen omalla älyttömän hitaalla läppärillä tän koko roskan tai muutan aihetta. Jälkimmäinen on kaikista viimesin vaihtoehto sitten, jos niikseen tulee. Mää en jaksa enää vaihtaa aihetta, kun olin tähän nykyiseen jo asennoitunut ja siitä innostunut. Miks aina minä ja miks aina mulle ja sitä rataa...

Öäh, oon NIIIIIN loman tarpeessa.

Tässä vielä sneak peek-kuva mun tulevaa kuulumispostausta koskien.


To be continued...

2 kommenttia:

  1. Ai teet jo nyt opparia? Paljon paljon tsemppiä siihen<3 Muistan että se oli ihan pyllystä tehdä sitä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se pitää olla palautettuna helmikuun puoleenväliin mennessä... :S Luulin sen olevan kivaa, mutta mun kivastakin aiheesta saatiin tehtyä kauheen vaikee ja työläs. -.- KIITOS TSEMPEISTÄ ♥

      Poista