sunnuntai 1. marraskuuta 2015

Love me some awesome outfits, part 2.

Well hello there. Se on Emssi ja asupostaus numero kaks!

Viimeksi esittelin kesäisempiä, hiukkasen lämpöisiin loppukesän keleihin sopivia vaatetuksia. Nyt on vuorossa enemmän kerroksia, neulosta ja nahkaa.

#1. B'dass with a hint of purple.




"That's my cool and I can't take it off." No ei, mut pilotit tekee tästä ja oikeestaan kaikista mun asuista aika koviksen. En ees tiennyt, että mulle sopii pilotit, kunnes kokeilin näitä nopsaan ennen työpaikan muotinäytöstä. En myöskään ollut varma noista lähes peittävistä linsseistä, mutta nyt koen, että mun olis pitänyt aina käyttää pilotteja. Kukaan olis uskaltanut ryttyillä mulle.

Näiden kuvauksien osalta harmittaa, etten älynnyt otattaa lähikuvia. Joka tapauksessa pidin samanlaisia mutta erivärisiä pallokorviksia, toinen musta ja toinen liila ja myös mää kokeilin äidiltä saatua tummahkoa liilaa huulipunaa. 

VAATTEET: Nahkatakki - H&M ♥ Napitettava liivimekko - Seppälä ♥ Legginssit - Noorit ♥ Huivi - Löytötex ♥ Ballerinat - Citymarket ♥ Korvikset - Ninja ♥ Pilottilasit - Noorit

#2. Blue stars and silver linings.


Paidan bongasin töistä, again and again. Tykästyin värin lisäksi noihin reikiin. Moni aina sovitti tota, mutta ei ostanut. Arvelin sen johtuvan juuri noista rei'istä. Mää päinvastoin koin, että nehän on hauskat! Ehkei kovin käytännölliset, jos esim. koulussa on vilponen, niin kivasti tuulee noista rei'istä sitten. Sen verran paljastan, että juurikin tää on tän paidan sovituskuva, ja siksi vähän tämmönen "tylsä". Asu itessään mätsää oikein kivasti yhteen, lempparitähtihuivi siinä ja noi ihanat tennarit.

Mikä olis ollut VIELÄ kivempi kokonaisuus, jos tukka olis ollut nutturalla, päässä tummansininen bandana ja roikkuvat tähtikorvikset. Toteutan kyseisen asun vielä...

VAATTEET: Neule - Nooritin outlet (orig. Vila) ♥ Legginssit - Noorit ♥ Huivi - Noorit ♥ Tennarit - Noorit

#3. Pepsi Max is life.


Tää asu on kaikessa arkisuudessaan aivan ihana! Rakas Pepsi-paita, jälleen kerran sininen tähtihuivi, punainen bandana, siniset jättipallot ja farkkulegginssit. Ja pakko oli tuotesijoitella vähän ton Pepsi Maxin kanssa...

Tossa kohtaa en jotenkin ollut kuvaustuulella ollenkaan. Olin pyöräillyt 2,5 km töihin, ja jostain syystä mulle tuli sen jälkeen aivan kamala olo. Kuvotti, pyörrytti ja väsytti aivan kamalasti. Silti tuli inspiraatio ottaa Instaan kuva mun pullosta ja paidasta. Joo en tiiä. Musta tuntui, että mun huono olo näkyi kaikissa naamakuvissa, en tiedä näkyykö tässä.

VAATTEET: Paita - BikBok ♥ Huivi - Noorit ♥ Bandana - Löytötex

#4. Black and blue.


Nää kuvaukset oli niin ex temporeet ja pikaiset, kun olla ja voi. Tajusin kotiin saapuessa, että tän asun mää haluan ikuistaa blogiin ja vaikka olin luvannut Keijolle, että ei enää, niin vedin näteimmän hymyn naamalle ja pyysin kiltisti. Joten olkaa hyvä, tässä toistaiseksi viimeiset asukuvat. Don't worry, there's more to come...


Naisellinen lookki yhdistettynä Converseihin. Tässä mun ihannetyyli pähkinänkuoressa.


Tummansininen nahkatakki pitsillä ja kahdella vetskarilla, ihonmyötäinen trikoomekko ja upean tummansininen huivi. Asun kruunaa tietysti 6 vuotta vanhat mutta silti paraatikunnossa olevat Converset, tähtikorvikset (joista en sitä lähikuvaa vieläkään älynnyt ottaa), ruutusukkikset ja uumavyö kahden eri sinisen sävyissä.


Ja Keijo loi mulle vähän aidomman hymyn naurattamalla mua. Se jaksaa aina kettuilla mulle mun poseeraushymystä, joka kuulemma ilmestyy mun kasvoille aina kun vaan näänkin kameran...


VAATTEET: Nahkatakki - Noorit ♥ Mekko - Seppälä ♥ Huivi - Unknown (sain äidiltä) ♥ Uumavyö - FB-kirppis ♥ Ruutusukkahousut - Twilfit

#5. Black and white.


Mun viimeisin löydös töistä, lemppari löllötoppi, lempparilegginssit ja lempparitennarit. En näköjään ottanut tarkempaa lähikuvaa, mutta mulla on päässäni töistä bongattu musta panta, jossa valkoisia sydämiä.



Tässä lähikuva mun uusista lempparikorviksista, nekin töistä.


Ja kivan asun kruunaa huulipuna. Oon niin koukussa huulipunaan etten osaa olla enää ilman! Näytän ihan tylsältä ilman.

#6. Love me some new things.

Paita - New Yorker.
Tän paidan teksti puhuttelee mua kaikilla sen tasoilla. Sopis loistavasti semmosiin (koulu)päiviin, kun ei vaan jaksa. Asuun kuuluu myös take away-kahvi, kuulokkeet, joista pauhaa Dream Theaterin Panic Attack ja ilme luokkaa Grumpy Cat. Tää oli myös aika mielettömän mukavaa materiaalia, että ihan senkin takia houkuttelis.

Hattu - Lindex. Paita - Seppälä. Hame - Rut & Circle.

AAA NÄÄ HATUT. Toisessa on nahkalieriö ja toinen on kokonaan huopainen. Kuinka coolilta ja mystiseltä mää näytän näissä hatuissa? Niin upeeta. Vielä ku löytyis semmonen oikein leveälierinen yksilö, niin olisin oikein dramaattisen näköinen. Mää oon aina luullu, ettei mulle sovi tämmöset, mut kaikkea muuta. Kyseiset hatut maksoivat suolaiset 34,95€, joten jäi toistaiseksi hyllyyn. Katotaan jos keväämmällä... Kohta meinaan viilenee sen verran, että se on pipa päähän ja menoks.

Kuvassa näkyy myös hame, jota en syystä tai toisesta saanut yhteenkään asukollaasiin. Aikomus oli ja aikomukseksi se myös jäi. Tosta nyt sen verran voi havaita, että on musta ja ihania harmaita kuvioita on. Toi ihanuus löyty Ruotsista törkeen harvalla (jotain alle 9€) ja on maksipituinen sekä myötäilee kroppaa kivasti.


Tätä kirjoittaessa soi:
Seinabo Sey - For Maudo (ep)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti