tiistai 13. tammikuuta 2015

The struggle is real.


Joo hei terve. Oon nyt toista tuntia istunut koulussa koneella, ja koulu alkaa vasta kohta. Onneks Coldplay ja SNAP! pelastaa.


On vasta tiistai ja mulla on nyt jo tämmönen olo.






Eli väsyttää, nukuttaa, päikkärityttää, uinuttaa ja unettaa.


Viime viikolla yks päivä oli erityisen kiva. Sillon tutustuttiin enneagrammityyppeihin, ja taatusti luen niistä lisää. Tehkää teki enneagrammitesti ja selvittäkää mitä tyyppiä edustatte! Mulla ainakin osui niin kohilleen, että huhhuh.


Kävin myös alennusmyynneissä (ja Seppälässä tietysti) ja löysin ihanan mekon jos toisenkin ja kivan paidan. Tässä toinen mekoista.


Oon myös joutunut huomaamaan että mahassa löytyy ja keho tuntuu painavammalta. NAH WELL.


Ps. Just my luck, mää myöhästyin tunnilta. HIENOSTI!

2 kommenttia:

  1. Mulle tuli tuo ihan sama tuosta testistä kun sullekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MINÄ ARVASIN! ☺️ Me ollaan molemmat vähä tällässeitä romantikkoja 😜

      Poista