maanantai 27. lokakuuta 2014

Blogini haun avainsanojen helmiä, part 3.

Jälleen kerran löytyi liikenteen lähteistä loistavia, hieman hämmentäviä ja jopa nauruja kirvoittavia haun avainsanoja!

herään yöllä epätodelliseen oloon - Niin minäkin. Viime yönä siksi, että näin hyvinkin eläväisen Walking Dead-tyylisen unen. Mää en ees kato tota sarjaa!?

timo löllö - Hajosin niin pahasti. Mitä ihmettä sää oot yrittänyt hakea tällä?!

hyvä loki peruukki - Enpä tiedä mistä mahtaapi sellanen löytyä, mutta kerro toki mulle, kun löydät. Se olis täydellinen piste i:n päälle mun Loki-asuun.

en uskalla mennö lintsin ukkoon - Pelko pois ja anna palaa vaan! Se on IHAN PARAS.

linnanmäki raketti pelottava - Se näyttää pelottavalta kun se sinkoaa tuhannen kilometrin tuntinopeudella korkeuksiin, mutta kuten totesin edellisessä kohdassa, niin pelko pois ja anna palaa! Se vauhti ei tunnu pahalta ja ihan korkeimmasta kohdasta näkee koko Helsingin, toki riippuen missä ilmansuunnassa istut.

hikka tytöt - Hikka voi tulla ihan kenelle tahansa ja se on ihan normaalia.

kiharruspatukoiden käyttö - Kohtuus on avainsana. Jos pidät niitä liian kauan päässä, niin tuloksena on 10-vuotiaan pikkurinsessan kikkurat.

hikka kahvilassa - No se on kyllä noloa se, varsinkin jos siitä kuuluu sellanen hassu ääni, you know what I mean.

huulet puutuu - En tiedä susta, mutta mulla se on ainakin yks pahan hypoglykemian oireista.

rakastan david tennanttia - You and me both, gurl.

carrot pants -  Say what now?

jonskutti instagram - Eipä oo Jonskuttia täällä.

demi merkonomi - Mikäs ammatti se on? Varmaan monen demittäjäteinin unelma!

loki wax figure - Mulle mulle MULLE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti