maanantai 20. lokakuuta 2014

Sori.

Tiedätte kyllä miks. Mutta onneks on ihana Suski, joka vaistosi mua kroonisesti vaivanneen inspiksen puutteen ja heitti mua haasteella! Kuvituksen tarjoaa mun Instagram.


1. Lempiväri?
- Violetti, tätä menoo aina ja ikuisesti.

2. Lempinumero?
- Ei mulla oo tälläsiä. Tollasista lempinumerohömpötyksistä tulee mieleen instantly kaikkee taikauskomussössönsössöö.

3. Unelma-ammatti?
- Jos voisin valita kaikki erityistaidot ja osaamiset, joita tähän ammattiin tarvitaan, niin tanssija. Nykyisillä taidoilla, tiedoilla ja kokemuksella olis aika muksua olla vaatekaupassa töissä jonkin sortin vastaavana. Paras ammatti/työ ikinä olisi levykaupan omistaja, mutta se kun on (kahden)kymmenen vuoden sisään kuoleva ammatti...

Seppälä/jokin muu vaatekauppa, täältä tullaan!

4. Missä haluaisit asua?
  Tampere, forever and ever. Mutta toisaalta mää oon aivan rakastunut tähän taloon ja rauhalliseen seutuun, että jos tän pläntin vois jotenkin hienosti siirtää Tampereelle, niin avot!

5. Mihin haluaisit eniten matkustaa?
- Lontoo/Englanti ja The Who Shop. Oh yes.

6. Mitä teet vapaa-ajalla?
- Tyhjäntoimitusta. No ei ny, mää kuuntelen musiikkia. Käyn henkeviä keskusteluja millon kenenkin kanssa. Lahnaillaan sohvalla miehen kanssa ja katotaan milloin mitäkin, tai sit se pelaa Fifaa ja se haluaa, että höpötän vieressä. Yritän vaivoin pitää yllä blogia.

Mun eka erä Monopolia ikinä!

7. Lempikaupat?
-  Mitä tulee ruokakauppoihin, niin se vähän riippuu. Esim. joissain K-kaupoissa on niin hirrveen kallista, mutta toisaalta esim. täällä on K-Supermarketissa aivan loistava gluteenittomien juttujen hylly! Lidl on halpa ja siellä on Pepsi Maxia edullisesti. Samaten Prismassa on Pepsi Max 4-pack alle 7 €. Vaatekaupoista Seppälä on ehdoton lemppari edelleen, ja muista kaupoista Levykauppa Äx

 8. Unelma-auto?
- Meidän hääauto, BMW 530d XDrive. Mää en oikeesti ymmärrä OLLENKAAN autojen päälle, joten oon aika helposti Keijon "vietävissä" niissä asioissa, mutta toi kulki kyllä hienosti. Eri väri tietysti sais olla, esim. violetti. Tai musta on ihan yhtä hyvä.

9. Mitä tv-sarjoja ilman et pystyisi elämään?

- Doctor Who. Se vaan on. Elämä ei myöskään oo mitään ilman naurua ja hauskuutta, joten HIMYMiä ja Frendejä tulis kovaakin kovempi ikävä.

Koulun atk-tunnilla oli kuivaa, joten väsäsin aikas mahtavan Powerpoint-shown.

10. Kolme asiaa, mitä ilman et pystyisi elämään?
Mun perhe (käsittää siis vanhemmat, veljen ja miehen), Spotify ja Pepsi Max.

11. Mitä ilman et voi nukkua?

- Jos Keijo ei oo vieressä.


12. Jos saisit miljoona euroa, mitä tekisit?
- Aivan varmasti antaisin siitä ainakin puolet porukoille jne., mutta ns. itsekkäitä, mutta ehdottomia hankintoja olis mulle ajokortti ja meille parempi auto.

13. Julkkisihastus?

 - Mun julkkisihastelut on jääny jostain syystä viime aikoina taka-alalle. Tom Hiddleston on ollu jo niin monta kertaa mun vakiovastaus, niin sanon ihan tänhetkisen: Kari Ketonen. Ja mikään ei oo niin kivaa kuin mies, joka saa nauramaan sydämensä kyllyydestä, ja hän on...


14. Lempiherkku?
Maraboun Crispi-patukka. Myös Nilen kebab ja Sticky Wingersin siivet Texas Pete medium-kastikkeella ja curly friesseilla... MMMM-M.


15. Lempieläin?

- Koira.

16. Lempivuodenaika?
- Kesä. Vaikka syksyn tulo on kaunista ja ilma viilenee just kun on saanut helteistä tarpeekseen, niin kyl tää kaamoksentulo taas painaa päälle...


17. Lempilastenohjelma?

- Paavo Pesusieni. Vaikka se jonkun demaripoliitikon mielestä onkin niin kauheen väkivaltanen ja järkyttävä perheen pienimmille!

18.  Miksi aloit kirjoittamaan blogia?
- Mietin sitä jonkin aikaa sillon 3 vuotta sitten, mutta en ensin kehdannut, koska mitä asiaa mulla muka olis, saati että mää mitään hienoja kuvia osaa ottaa eikä mun tyylikään mikään erikoinen oo. Mutta sitten kun serkku aloitti bloggaamisen, niin sain oman viimesen pushin omalle bloggaukselle. Mun ekat postaukset on sanalla sanoen kamalia ja todella sekavia, mutta en halua poistaakaan niitä, koska mulla meni niihin KAUAN aikaa, parhaimmillaan 4-6 tuntia. Jos klikkaisin Poista-nappia, se olis yhtä kuin täysin hukkaan heitettyä aikaa.


19. Mikä asia on sinulle todella lähellä sydäntä?
- Vaikka mikä ja mulla menis loppuyö niitä listatessa, mutta jostain syystä mieleen pompsahti vahvana koulukiusaaminen ja sen lopettaminen. Vaikka ei sitä tässä systeemissä saada kyllä loppumaan...

20. Artisti, johon olet täysin rakastunut?
- Just nyt en oikeen kehenkään erityisemmin. Jealous Gods-koukku tasaantui jo ja ylitsevuotava rakkaus Marko Saarestoa kohtaan sen mukana.

Ei liity mihinkään, mutta aivan mahtava leffa! Marvel, you did it again.

PS. Tässä olkaa hyvä: sneak peek hääpuvusta. Uppasin tän kuvan Instaan vain alle 12 tuntia ennen h-hetkeä.











3 kommenttia:

  1. siis... Maraboun crispipatukka on ehkä jotain maailman parasta :'D oon koukuttanu pari muutakin siihen.

    VastaaPoista
  2. Hohoo HYVÄ IIRA, mahtavaa! :D Se on NIIIN hyvää <3

    VastaaPoista
  3. Jes ihana kun teit tän! ^_^ Paavo Pesusieni on kyl yks munkin lempparilastenohjelmista! En vaan muistanu sitä tätä tehdessä x)

    VastaaPoista