sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Blogini haun avainsanojen helmiä.

Koska blogini on jo 2 vee, koko tänä aikana on tullut naurettua ja ihmeteltyä monia hakusanoja ja linkkejä, joiden kautta blogiini on päädytty. Tässä parhaimmat palat!

Viittaavat sivustot

http://crystal-of-dream.blogspot.com/ - Tää blogi on jo ajat sitten poistettu, mutta tämä linkki ilmestyi mun tilastoihin jo blogin alkuaikoina ja siihen asti kunnes vaihdoin mun URLin musicstakinover.blogspot.comista nykyiseen, sivun katselut tästä blogista tyssäsivät 80:een. Tämä häiritsee mua edelleenkin, koska tämä blogi oli aina pelkästään kutsuttujen käyttäjien käytettävissä enkä siis saanut koskaan tietää, että miksi tästä blogista niin moni päätyi mun blogiini. Asiahan ei välttämättä niin ole, mutta vainoharhainen kun olen, niin kuvittelin heti, että kyseessä on ollut joku postaus maailman surkeimmista blogeista ja sen ärsyttävistä kirjoittajaämmistä, ja siinä on ollut mun blogin linkki.

Haun avainsanat

iso g:n krapulakohtaus - Kyllä mää tiedän, että mikä postaus tässä on kyseessä ja näin, mutta en olis ikinä uskonut, että joku näillä sanoilla mun blogiin päätyis saati lähtisi googlettelemaan tätä! Nauroin niin lujaa, kun huomasin tän ekan kerran.

pekka töpöhäntä äidin lellikki, kodin leinikkejä - KYLLÄ, tämä on mun yksi lempparirepla koko elokuvasta! Mun Pekka Töpöhäntä-postauksella on myös eniten katsontakertoja tällä hetkellä, huikeat 713 kertaa.

housut - Jeps, housuja tykkään käyttää, ja useatkin omistamani housut olette voineet nähdä blogissani.

earth mightiest heroes naked - Kyllä, vaatteet tai siis univormut päällä löytyy muutamastakin postauksesta, mutta ei alasti. Sori vaan, sinä pikku tuhmeliini.

kemmuru tulee perästä lyrics - Tämä on erittäin hämmentävä, koska mää en Kemmurun musaa kuuntele. Mulla tosin on Kemmurusta joku sumunen pikselioksennuskuva jossakin toissavuoden Blockfest-koosteessa.

megazone jumittuminen - Olen käynyt Megazonessa, joka on huisin mahtava, mutta en (ihme kyllä!) jumittunut.

paljon onnea nuotit - Kokeilin kuvahaulla ja siellä oli kuva tästä postauksesta. Muuten on ihan seems legit, mutta tossa postauksessa on MJ:n Billie Jeanin nuotit.

oranssi hiusväri - En edes leikilläni ajattelis värjääväni hiuksiani oransseiksi, joten MITÄ?

väsynyt olo - Ei vois olla osuvampi hakusana, jolla mun blogiin ollaan päädytty. Väsynyt olo on aina ja kokoajan ja twentyfoursevenandthreesixtyfive...

luistellessa tuli hiki toppatakissa - TÄMÄ. Siis mää nauroin niin lujaa, kun tän ekan kerran näin. Näillä sanoilla haettaessa oltiin päädytty mun blogiin vieläpä enemmän ku kerran. Hulluinta on, että oon luistellut viimeksi, kun olin kymppiluokalla eli 4-5 vuotta sitten, eli en todellakaan blogihistoriani aikana. En siis ole puhunut luistelusta enkä varmaan pahemmin hikisenä olemisestakaan kertaakaan blogissani. Toppatakeista tosin oon voinutkin mainita, MUTTA SILTI WHAT IN THE WORLD?

Näitä olis varmasti enemmänkin, mutta en nyt just muista kaikkia enkä jaksa odottaa tän julkaisua, joten tässä kaikki tällä erää! Part kakkosta odotellessa...

6 kommenttia:

  1. siis nää on just parhaita :D

    http://fashionbeautymylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihan mahtavia! :'D

    Aloin samalla miettiä, että mitä hakusanoja olen itse aikoinaan mahtanut käyttää, kun oon sun blogia metsästänyt....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niin on! Kyl on monet naurut naurettu, ku oon muistanut aina kattoo, että milläs hakusanoilla tällä keaa on päädytty :-----D

      Poista
  3. Mun vanhaan blogiin oli joku päätynyt joskus hakusanoilla: lemmen viemää pääparit. Mä en voi vaan ymmärtää :D melkein hävettää.

    VastaaPoista
  4. Haha! Itsekkin olen miettinyt monesti, että millä kummallisimilla hakusanoilla blogiini eksytään! Nää oli kyllä huippuja :D

    VastaaPoista