keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

I'm sorry, I'm so so sorry.

Todellakin, anteeksi hirmuisen kauhean paljon, etten ole kirjoitellut. Mulla vaan ei ole ollut asiaa, koska työ ja tylsyys. Kylmä tuuli tuivertaa eikä mua huvita tehdä MITÄÄN töiden jälkeen, ja vapaapäivät menee joko kotona lamaantuneissa yöpaitameiningeissä tai huonossa olossa ja väsymyksessä.

Tänään näin pitkästä aikaa telkkarissa ihanan Wentworth Millerin, tuon nuoruuteni (eli teiniyteni) päivien rakkaudenkohteen. Kyseessä oli elokuva nimeltä The Human Stain (suom. Ihmisen Tahra), ja vaikka näin pelkästään loppua, niin se oli varsin erikoinen. Olis kiva nähdä kokonaan!

Linnanmäki-postaus on muhinut luonnoksissa jo liian pitkään, ja siitä edelleenkin puuttuu tekstiä ja kuvia. Mää en ole todellakaan innokas kuvaaja - itse asiassa kuvaan usein pelkästään blogia varten - joten postauksien julkaiseminen on ainoastaan kuvien puuttumisesta kiinni.

Vaikka mulla ei kummosta kameraa olekaan enkä itse välitä, onko lukemieni blogien postauksissa kuvia vai, niin silti itse haluan postauksiini edes yhden kuvan. Ne tahdittaa kivasti pitempiä tekstejä ja tuovat moniulotteisuutta.

Kuitenkaan tässä postauksessa ei ole yhtäkään kuvaa, koska puhelimen netti. Halusin nyt vain antaa itestäni jonkinmoisen äänimerkin.

Mitäs vielä.

Matt Smith on mahtava ja ihana 11. Tohtori, mutta ei ole Tennantin voittanutta. Amelia Pond on myös ihana companion ja mun kakkossuosikki, Donna Noble being first!

Street jazz-tunteja odotellessa ja ikävöidessä oon yrittänyt miettiä nyt kesälle jotain liikuntamuotoa, josta pitäisin. Kuten arvata saattaa, tätäkin olen lykännyt... puolitoista kuukautta. Go me! Tätä mäkkipäkkiä katellessa koen välillä suurta häpeää, mutta samalla päässäni kaikuu "the heck with that" ja syön suklaapatukan toisen perään ja jätskipurkin ja sipsipussin siihen kyytipojaks. Sitten ollaankin taas kroppakriisissä. Ugh, miksen osaa olla tyytyväinen siihen, mitä oon / miksen omista minkäänmoista itsekuria? "Ristiriitaa, sitä piisaa..."

Delfin Basket ja työpaikkani järjestämä turnausmyymälä tulee taas! Ajankohta on 1.-4.8. ja Pyynikin Palloiluhalli in the place to be. See u guys there!

Mun pitäis olla jo nukkumassa täyttä häkää, mutta ei kun ei. Tyhmäminä nukkui kevyet iltapäikkärit 20.30-22~, joten Nukku-Matti ei kyllä ilmesty mun tuurilla koko yönä. Joo ei muuta kun tulitikut silmille ja silmät väsymyksestä turvonneina kassatäteilemään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti