torstai 25. heinäkuuta 2013

Passion for fashion.

Otsikko on jostain varmaan 5 (tuhatta) vuotta vanhasta KappAhlin/Lindexin/H&M:n mainoksesta, mutta olkoon.

Määhän olen monesti yritellyt pitää yllä blogissani jonkinlaista vaate- ja muotiosuutta joskus blogin alkuaikoina. En ole siinä kuitenkaan onnistunut enkä ole kokenut ollenkaan itselleni luontevaksi kirjoittaa vaatteista, muodista ja viimesimmistä trendeistä, joten luovutin ja jatkoin muiden juttujen parissa.

Mä kuitenkin tykkään vaatteista ja pukeutumisesta tosi paljon, ja itse asiassa jostain syystä juuri tällä hetkellä entistä enemmän! Tässäpä joitakin tämänhetkisiä hankintahaaveita:

farkkutakki


©

Kesän viileinä päivinä oon haaveillut kapeasta ja naisellisesta farkkutakista. Eihän sellaset nyt erityisen lämmittäviä ole, mutta viileänä päivänä sellanen olis just sopiva, ja olen nähnyt kaupungilla joillakin tytöillä tosi kivannäköisiä ja just oikeansävyisiä takkeja. Yritettyäni löytää kivoja farkkutakkeja mm. Seppälän, Cubuksen, Bikbokin, KappAhlin ja Lindexin sivuilta/nettikaupoista, jouduin huomaamaan, että ne eivät tietenkään ole just nyt muodissa, tai sitten en tykännyt nettikauppojen tarjoamista malleista. Emmä oo ennenkään yrittänyt pysytellä muodin perässä (ja kuten näette, innostun jostakin vaatekappaleesta yleensä ihan eri aikaan, ku muut), mutta mun vaan tarvii nähdä enemmän vaivaa sen oikein nätin yksilön löytämisen eteen. Toivottavasti kirpparillakäynti onnistais!


♥ henkselit


©

Tää onkin sitten vähän erikoisempi päähänpinttymä, ja syytän tästä yhtäkkisestä villityksestä erästäkin Tohtoria, joka rusetin ja tweed-takkien lisäksi tykkää pitää henkseleitä. Näin myös Lintsillä yhdellä tytöllä henkselit kivan paidan ja housujen kanssa, ja viimestään siitä lähtien oon haaveillut henkseleistä. Pikkasenko näyttäis hyvältä myös hameen ja jonkun nätin paidan kanssa! MUTTA. Mun tuurilla niitäkään ei saa just nyt MISTÄÄN. Paitsi jostain Dressmannilta, mutta ne taas on mun makuun liian miehekkäitä, enkä mää halua ristiin ommeltuja henskeleitä. Radiokirppis tmv. to the rescue, yes no maybe?

© Tässä ihana Matt Smith henkseleihin pukeutuneena Tohtorina.

♥ maxihameet & maximekot






Maximekko on mun yks ykkössuosikki kaikista vaatekappaleista - lukeepa se myös mun profiili-infossa - mutta nyt oon alkanut katella myös maxihameita. En tiedä, miksen niistä ennen niin välittänyt, mutta nyt tykkäisin kovasti pitää pitempiä hameita. Tilasin tossa menneviikolla Seppälän nettialesta kaksi pitempimallista kynähametta. Maxihameiksi niitä ei voi kutsua, koska helma ei ulotu ihan nilkkoihin asti, mutta oon aivan ihastunut niihin! Kuvaa tulee myöhemmin!


©

3 ensimmäistä mekkoa on Seppälästä, kaksi ekaa taitaa olla alessa tällä hetkellä tai loppu, ja haluaisin eritoten ton luonnonvalkosen! Väri ei nyt mikään hienoimmasta päästä ole, mut tykkään ihan hirveesti tosta. Sinivalkonenkin on I-HA-NA, samoin tuo viimenen.

Vaikka syksy lähestyy uhkaavasti, niin mää haaveilen maximekoista 24/7.


♥ haaremihousut erikoisella kuviolla

©
Mää omistan jo parit ja kummatkin on mustat ja reeni- ja kotikäytössä. Kaipailisin kuitenkin lisää tommosia just reenikäyttöön ja etenkin semmosia, joissa on joku tosi jännä ja hieno kuvio ja haarovälikohta oikealla korkeudella tai oikeastaan mataluudella. Polvien kohdalla tai inasen alempana olisi aika optimaalinen! Nilkkakohdalla mennään jo äärimmäisyyksiin ja sellaset näyttää ensinäkemältä enemmänkin hameelta kuin housuilta. Mutta taitaa taas olla niin, ettei haaremihousut ole viimeisintä huutoa, eikä niitä siis saa muualta kuin jostain Asematunnelin Intia-kaupasta. Sinne siis!

♥ jenkkihuivi

©
Bandana näyttäis vaan aika vitsin hyvältä nutturan ja otsatukan kanssa. Jonka leikkaamisesta muuten oon taas haaveillut!

En vaan tiedä, millon mun se kannattais tehdä. Oon koko kesän mennyt panta- ja pinnilinjalla, ja antanut otsahuokosten hengittää. Se on ollut ihan ok, mutta alan ny pikkuhiljaa kyllästyä. En kuitenkaan halua leikata otsista ennen kuin ilmat viilenee lopullisesti, joten joudun varmaan odottamaan ainakin kuukauden.


Oon hullu, mut MÄÄ EN MALTA OOTTAA SYKSYÄ. ♥ Kesä on kiva, mutta syksy on kivempi.

4 kommenttia:

  1. Uu, haluan kans maximekon tai hameen, ja huivin!
    Henkselit voi olla myös aika käheet!
    Toi housukokoelma on ihana! :))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, kyllä ja kyllä! :) Meiän pitää mennä kuules yhessä metsästään ja shoppaileen noita kyseisiä vaatekappaleita! ;D Ja niin on, sattumalta bongasin ton googlettamalla, ja ihan noi kaikki on ihania ♥

      Poista