maanantai 28. tammikuuta 2013

The years go by swiftly and soon childhood ends.

Voi haikeus ja sen kaikki johdannaiset.

Istun taas täällä meiän lukion ATK-luokassa kirjottelemassa, mitäs muutakaan. Ei tässä muuten mitään, mutta tää on vihonviimeinen normaali oppitunti koko lukioaikani historiassa. On se melkosta. Koeviikko alkais virallisesti huomisesta, mut mulla vasta keskiviikkona (oi huomenna saan nukkua ~♥) ja loppuu mun osalta jo torstaina. Sit jäädään odotteleen äikän tekstitaitoa kauhulla...

Pitäskö mun vihdoin ottaa ne psykan kirjat esille? Esseitäki olis edelleen rästissä... Hups.

Penkkareita mä ootan päivä päivältä enemmän. Asu on aika hyvällä mallilla, jotain pikkujuttuja puuttuu vielä. My costume will be JUST GORGEOUS.

Vaikka just sanoin, että on haikeeta, kun normaaleja oppitunteja ei enää tän jälkeen ole, niin toisaalta ei kyllä tuu ikävä. Ainakaan iha heti. Onneks kotona odottaa äidin tekemä maailman paras täytekakku, pari suolasta piirakkaa ja mun tekemät kaurakeksit, sekä ihanat ihmiset äidin järkkäämien laukkukutsujen merkeissä.

Pitäkää tekin kiva maanantai! ♥ Ja edelleen, hurjasti tsemppiä kaikille abeille yo-kokeiden ja siihen valmistautumisen kanssa! It's gonna be painfully tough, but it's totally worth it.

PS. Tää on mahottoman ihana biisi (mikä Jacksonin biisi ei olis?), ja toimi inspiraationa otsikolle:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti