keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Sano "hyrr", jos sul on kylmä.

-16 c pakkasta. Kirjoitin tuon otsikon tekstiini viime yönä tietämättä, että aamulla todellakin olisi kylmä.

"Now playing: The Megaphone State - Swings", sanoo mun puhelin. Kuuntelen saman biisin 3 kertaa putkeen. Ihan harmittaa, että biisi kestää vain vajaa 2 minuuttia. Mielelläni kuuntelisin biittiä ja Ekow'n räppäystä pidempään. Karkkia mun korville ♥


TTL & ATK-tunti in the place to be. Jouduin tekemään saman mantran, niin kuin aina kasin aamuina: hoin itelleni, että voin sit nukkua päikkärit kunhan pääsen kotio, ja sen voimalla riuhtasin itteni ylös sängystä. Mä oon pöytiäkaatavan väsynyt, mutta tajusin tässä, kuinka mulle tulee ikävä tätä paikkaa. Seriously.

Normaaleja koulupäiviä on jäljellä vain tää ja maanantai. Torstaina mennään tutustumaan TTY:lle (juu kyllä, luit aivan oikein), perjantaina on äikän tekstitaidon preli (kääks) ja ens viikolla vihonviimeinen koeviikko. Sitten yo-kirjoitukset starttaa äikän tekstitaidolla, penkkarit on siitä viikon päästä ja sitte odotellaan esseekirjotuksia lukemalla niihin niin maan perusteellisesti. MÄ EN SIIS MALTA ODOTTAAAA eiku?


Koko lukioaika on ollut melkolailla parasta aikaa mun elämässä. Oon oppinut uutta, kerrannut vanhaa, ja löytänyt uusia mielenkiinnonkohteita. Oon sekä menestynyt että feilannut pahasti. Mä oon tutustunut moneen ihanaan ihmiseen täällä enkä haluaisi menettää yhteyttä kehenkään heistä. Niin on meinaan käynyt mulle AINA: ala-aste, yläaste, kymppiluokka ja amis. I won't let that happen now!

Anyways, lakkiaispäivästä tulee haikea.



Pinterest = SIMPLY THE BEST.

Suoristin tukkani tänään. En ollut tehnyt niin hetkeen, ja tajusin, kuinka kovasti mää tykkään nykyään mun kiharapilvitukasta. What's happening to me?!

Jos mä ikinä edes HARKITSEN tukkani blondaamista, se on sitte heti nokka kohti mielisairaalaa! Kova isku päähän auttaa kans.


Mun puoliläpällä heitetty idea otettiin abirekkajulisteeseen! Siitä tulee UPEE meiän koulun kuvistaitureiden käsissä, ai että! Ja sen enempää mä en kerrokaan.

Pakollinen TJ-laskenta Adam Tenstan keikkaan: 38 päivää. Noo se menee äkkiä!

Voi, tän kuvan ottamisesta on jo 2½ vuotta. Ja juu, mun tukka kyllä OLI hyvin, kun tultiin mestoille, mut tohon maailmanaikaan Blockit pidettiin sisällä Pakkahuoneella = tunnelma oli tiivis, erittäin kuuma ja tukala (mutta sitäkin aidompi, toisin ku nykyään). Kuvassa näkyvän herran takia tuli riehuttua normaalia enemmän, ja tässä tulos.


I was going to write this text in English just because I REALLY WANT TO PRACTICE. English matriculation examination's written part is in less than 2 months and listening comprehension is in 3 WEEKS. Subtitles: off.

Riemukkaita keskiviikon jatkoja murut ♥

6 kommenttia:

  1. hyrrr! mulla on kylmempi täällä toimistolla ku ulkona konsanaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii joo totta! Eiks sun työpiste oo jossain hallissa? Varmaa pikkasen on vetoo siellä!

      Meilläki oli luokassa ikkuna auki, ja se oli suoraan auki enkä mää tyhmä "uskaltanu" sanoo opelle... Olisin iha hyvin voinu. :-D Mut ope tajus lopputunnista laittaa sen ikkunan ite kiinni :D

      Poista
    2. Juu tai ei tää varsinaisesti oo hallissa, mutta tämmösessä tositosi vanhassa rakennuksessa (jonka tietää kaikki mutta jota en nyt ehkä halua julkisesti paljastaa), jossa ikkunoiden reunat on teipattu jollai maalarinteipillä ettei ne vetäis...... Auttaa iha hirveesti.

      Poista
    3. MAALARINTEIPILLÄ?! Taisin just revetä... Niinku maalarinteippi konsanaan! :D Ei tää oo kyl naurun asia, mut ihan oikeesti. Eristäis ees jesarilla niin vois auttaakin vähäsen!

      Poista
  2. mullakin kylmä. mut hei mä haluan kuvia sun kiharasta tukasta!! ja mulla on kans kauhee tukkakriisi; oon viihtyny tummana mut tekis vähän mieli palata vaaleeks...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan mun kiharapilvestä kuvia täällä ;) Mut toki otan uudempiakin!

      Sulle muuten sopii tosi hyvin ne vaaleet raidat/liukuvärit! Iteki miettiny jotain sen tapasta, mut mieluummin jollakin shokkiväreillä aina värjäisin niitä raitoja. Tätä se on ku on nainen: tukka/vaate/ulkonäkö/vaikkamitäkriisejä! :D

      Poista