tiistai 1. tammikuuta 2013

2012, it's time to sit back and reminisce. (part 1)

Voi kuulkaa lukijani rakkaat. Mä sain tossa muutama päivä sitten valtaisan inspiraationpuuskan laatia jättimegahypersuperkuvapostaus mun vuodesta 2012. Mähän tein jo tuon 100 parasta-jutun, mutta mua jäi kaivelemaan se, kuinka se ei riitä.

Tässäpä tammi-huhtikuun juitsut, loput tulee osissa 2 &3. Kerron myös muutamalla sanalla ja Facebook-päivityksellä, mitä kulloinkin tapahtui ja sen mukaan, mitä olen tänne kaikelle kansalle raapustanut. Enjoy!


Olin innoissani, kun kuulin, että Bassoradio alkaa kuulua myös Tampereella. Ja siihen se jäikin. En ole tähän päivään mennessä kuunnellut Bassoa muualla kuin töissä.

Vuoden neljäntenä yönä iski jännittävä sähkökatkos.

Tykkäsin myös vielä käyttää Mood Weather Reportia. Enpä tykkää enää.

Ressailin Wanhoista ja myös koulusta, ja välillä motivaatio oli totaalisen hukassa.



Pidin hiuksiani melko usein nutturalla.

Pelailin tosi paljon Guitar Herota. Nyt se on vähän jäänyt. Vois taas joku päivä vähä verestää lelukitarataitoja ja että mites se Metallican Fade To Black minulta taittuikaan...

Vihasin pakkasia sydämeni pohjasta, mutta sitäkin enemmän rakastin kaunista talvimaisemaa.

Kävin katsomassa ensimmäistä kertaa oikeudenkäyntiä, joka oli varsin mielenkiintoista!


Haaveilin monien levyjen ostamisesta ja The Funkiestissa vierailusta. Ostin Noah Kinin esikoisteoksen Äxästä, ja samana päivänä shoppailin alennusmyynneissä kera serkkuni ja käytiin kiinalaisessa syömässä. Oh what a wonderful day. ♥




Muutin blogini osoitetta musicstakinover.blogspot.com -> mystateofmindsallpurple.blogspot.fi ja sain jotkut hämmennyksiin siitä. :D En meinaan ilmoittanut missään aikovani vaihtaa osoitetta vaan tein sen impulssista.



Odotin intoo piukassa Wanhojen tansseja. Kävin hakemassa mun kauniin fuksianpinkin mekkoni Työväen Teatterin pukuvuokraamosta, suunnittelin kiharaista nutturakampaustani pariinkin otteeseen kampaajani kanssa ja juhlameikkiä Amen kanssa. Löysin täydelliset sekä tanssiin että moneen muuhunkin tapahtumaan soveltuvat korkokengät sekä kauniin juhlapussukan Ideaparkin Mekasta. Amelta sain lainaan ihanat mustat satiinihansikkaat.

Avauduin suutuspäissäni koulukiusaamisesta, kun semmoisista tapauksista jouduin ihan liian useasti lukemaan kaikenmaailman iltalehdistä ja random blogeista.



17.2. olin sitten kokonaisen päivän henkeäsalpaavan kaunis prinsessa! Kampaukseni oli aivan ihana, ja mua melkein itketti purkaa se seuraavana päivänä (kyllä, nukuin yhden yön 32 pinniä kiduttamassa pääparkaani). Meikki onnistui nappiin ja pinkki huulipuna sopi yllättävän mulle. Aamutanssien jälkeinen ruoka oli maukasta pihveineen ja herkullisine suklaakakkuineen. Illalla oli kutkuttavan jännää esiintyä perheenjäsenille ja muille tutuille. Muistelen kyllä Wanhojen päivää suurimmalta osin lämmöllä!

Innostuin kovasti kun kuulin, että Gracias ja Noah Kin on tulossa Blockfesteille!


Mun rakas mp3-soittimeni kuoli. Rest in peace, olit paras. ♥


Maaliskuussa jouduin kovasti pettymään: juuri kun olin hädin tuskin ehtinyt tajuta, että mun musasoittimeni kuoli, multa vietiin myös toinen hyvin rakas asia. Ja se oli Abu Fuadin kebab, joka on parasta kebabbia mitä oon ikinä syönyt. Mä oon kuulkaa syönyt monenmoisen (tamperelaisen) kebabmestan annoksia, eikä mikään ole vielä voittanut Abu Fuadin kebabbia.

Facebookia ja nettejä selaillessani bongasin, että mitä mainioin Gracias olis tulossa Manseen keikalle! Samaan hengenvetoon varasin liput Sami Hedbergin Kokovartalomies 2-keikalle!


Mä en muuten voi tajuta, miten oon saattanutkaan edes harkita, että menisinkö Graden keikalle vai en... Siis sinnehän mennään totta vieköön, jos se Tampereelle asti on tulossa! Ja onneks menin, had the time of my life. ♥

Yllätyin, kuinka nerokkaasti Chamillionaire oli sämplännyt legendaarisen suomalaisen artistin Kirkan biisiä Hetki Lyö omaan biisiinsä All Mine.



Sain taas valtaisia fanityttöekstaasikohtauksia, kun kuulin iki-ihanan Felix Zengerin ja Asan tulevan Blockfesteille.

Fanittelin Pekka Töpöhäntää tälleen vanhalla iällä.


Halusin jo alkaa käyttää tennareita. Lumi alkoi tympiä.



Rakastuin täysin Graciaksen uuteen singleen Night Shiftiin.


Menin velipojan kanssa tähän mennessä mahtavimmalle keikalle mun elämässä: SBHH Presents: Gracias LIVE @ YO-talo! Gracias oli ihana symppis, meno ja tunnelma oli taivaissa, ja me päästiin jopa Graden uudelle musavideolle! Mahtavuuttaaaa ja kaikki sen johdannaiset! ♥ Mun oli vaikee valita, kumpaan kuukauteen mä tän sijoitan, mutta päätin sisällyttää sen tähän maaliskuulle, koska silloinhan nää bileet alkoi.





Suutuin kovasti, kun lunta tuli aprillipäivän jälkeen.



Feat. pikkuveli ja Teija. ♥



Sain uuden puhelimen! Kamalista alkuvaikeuksista huolimatta toi Nokia Lumia on ihan kiva. Mitä nyt akku loppuu päivässä ja se jökkäilee välillä ties mistä syystä.


The Megaphone Staten VLA Kings julkaistiin 11.4. Aluksi en ollut jostain syystä yhtä innoissani ko. levystä, kuin vasta Blockfestien jälkeen... Tästä lisää myöhemmin!






Kävin silmänpohjankuvauksessa ja sain silmiini tippoja, jotka laajensivat mun silmien mustuaiset suurensuuriksi! Ne näytti cooleilta.


Huhtikuu oli näköjään varsin tylsä kuukausi: julkaisukelpoisia kuvia mulla ei siltä ajalta ole juuri mitään muita kuin nuo, mitkä sain ängettyä kollaasiin.


Hups, tästähän venähti nyt varsin pitkä postaus. Vaikka ei ees tapahtunut paljon mitään, ja mulla on vielä touko-elokuu ja syys-joulukuupostaukset jäljellä! Anyhoo, to be continued...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti