maanantai 7. tammikuuta 2013

"Let's just not come in tomorrow. Let's just take a day."

Ei tää aamuherääminen niin tuskallista ollutkaan. Varsinkaan, kun keksin taas pitkästä aikaa pistää VLA Kingsin tahdittaan aamuhommia. Mähän sanoin, että tää on paras lääke vaikeisiin aamuihin.


And not a single track was skipped.


Kiharainen tukka saatiin hirrveen nätiksi tupeerauskammalla ja hiuslakalla. Purppurainen löllö neuletakki päälle, suosikkipallokorvikset korviin, lemppari lila tuubihuivi kaulaan ja menoks.

Mä onnistun jotenkin oleen ajoissa koululla aina, kun on eka koulupäivä loman jälkeen (ja lopun ajasta ennen seuraavaa lomaa oon AINA myöhässä). Kello näytti 11.41, kun saavuin koululle, ja tunti alkoi 4 minuutin päästä. Tuntia oli kestänyt vasta pari minuuttia, kun halusin juosta kirkuen takaisin kotiin nukkumaan ja jatkamaan lomaa.


Rauhotuin ja yritin keskittyä tehtävään. Ei paljo sidoskeinot kiinnostaneet, koska mieleeni pulpahti pelkkiä Avengers-quoteja. Ne pelasti mun äikän tunnin, aivan kuin näiden lausujat pelastivat maailman, except for Loki. Mut se on silti paras.


Haaveilin koko koulupäivän pizzasta, kebabista ja/tai tuplajuustoateriasta. Onneksi omistan maailman parhaan pikkuveljen, joka luki mun ajatukset ja toi Mickey D's-mättöö.

Päässä pyörineet Avengers-siteeraukset ja lauantaista asti jyllännyt Thor-euforia hypnotisoivat mut, ja halusin ehdottomasti kattoa lähes suoran Thorin jatko-osan ja kuunnella kaikki ne siteeraukset in action. With English subtitles, of course!


Mä oikeesti kohta osaan ton leffan ulkoo alusta loppuun.

Nyt tää menee ja leikkelee iskänsä liian pitkät hiukset! Ja samalla välttelen psykan esseen tekoa...

2 kommenttia:

  1. Heh, satun itsekin tykkäämään The Avengers -leffasta kuin hullu kattilallisesta puuroa. Omat suosikkini tosin ovat aina olleet Iron Man ja Thor. No, eipähän tarvitse taistota. :)

    Olen otettu, että olet lisännyt minut listallesi "What They Said". Kiitos siitä.

    Mukavaa alkanutta vuotta,

    toivoo Liis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, lisää yhtä hulluja Avengers-fanityttöjä! :) Ja kyllä Iron Man uppoo muhunkin, sen sarkastiset heitot naurattaa AINA. :D En kyllästy millään.

      Ja ole hyvä, ilo on mun puolella! Mää oon lukenut sun blogia KAUAN, ainaki yli vuoden verran. Löysin Alaksin vahingossa, kun olin vasta astunut bloggaamisen ihmeelliseen maailmaan ja selailin blogeja joita vois lukee, ja ihastuin heti. Kirjotat niin osuvista ja tärkeistä aiheista!

      Kiitos sullekin kommentista ja hyvää alkuvuotta! :)

      Poista