lauantai 5. tammikuuta 2013

Raindrops keep falling from the blue.


Vuosi 2013 alkoi mun osalta melko voipuneissa ja räkäisissä merkeissä. Torstai-perjantaivälisenä yönä tulin onnelliseksi, kun äkkäsin Click-leffan Adam Sandlerin roolihahmon Michael Newmanin tavoin, että "are you kidding me? no more phlegm?!" Mä paljon mieluummin olisin kovassa yskässä, ku kärsisin loputtomasta räästä ja kurkkukivusta, joka tekisi mieli harjata pois. Sentäs kuumetta ei ollut, vaikka mun olo noin muuten hyvin kurja olikin. 31. päivä jaksoin lähteä puoleksi tunniksi ulos kattelemaan raketeita ja muita paukutuksia!




Torstaina me saatiin äidin kanssa n. kuukauden kestänyt Mi Gorda Bella-maratooni päätökseen. Me väännettiin itkua kuorossa viimeisten jaksojen onnellisten tunnelmien takia. Kauhea vihollinen Olimpia Roqueineen päivineen tuhoutui lopulta, jättäen Villanuevan perheen ja lähipiirin rauhaan. Kaikki pariskunnat & perheet elivät onnellisina elämänsä loppuun asti. ♥ Ei tässä muuta ku että pikkasen jäi haikea olo. Mitä ihmettä me nyt tehdään äidin kanssa?!

Perjantai oli vallan ihana päivä: pääsin pitkästä aikaa ulos, kun toi räkätauti hellitti. Lähdettiin iltapäivällä hakeen iskää töistä, ja mä hämmennyin uudessa Koskarissa. Sitä on muutettu aivan liikaa! Tai sit mä en vaan käy siellä tarpeeks usein...


Sit arvatkaapa mitä? Mä löysin Gigantista Michael Jackson: The Experience-pelin Nintendo Wiille, ja vieläpä tosi edullisesti! Huomenna sitten starttaa MJ-koreografioiden tehoreenit!




Toinen mainitsemisen arvoinen asia: sain ihanalta Marvel-fanityttö(ex-)työkaveriltani lainaan THORIN! Wihiii, lauantai-ilta on pelastettu! ♥ Mun täytyy vähä varautua, Loki on kuulemma siinä paljon ihanampi kuin The Avengersissa, joten luvassa on mahdollisia fanityttöpyörtymisiä ja euforiaitkuhepulikohtauksia.





Huippuilta huipentui mahottoman hauskaan Alias-painotteiseen iltaan uusien ystävien kanssa! Voiko kivempaa loppulomaa ollakaan? ♥

Eiku mitä EIEIEI! Enää 2 päivää lomaa, eii! Mä oon jo niin tottunut tähän lahnailuun ja nukkumaan klo 5 & herätään klo 13-unirytmiin, eikä vois vähempää kiinnostella joku äikkä, enkku tai psyka (josta mulla on muuten vähä rästitehtäviä, hupsan)... Sain mää onneks yhtenä yönä tehtyä ja palautettua Moodleen pari yli kuukauden myöhässä olevaa ruotsin kirjoitelmatehtävää, että jotain sentäs. Jos sen viimesen rykäsis ens yönä (nimenomaan yöllä, koska mä mitään kouluhommia tee, vaan syvennyn MJ Experiencen saloihin), niin ei olis enää sitäkään harteilla painamassa.

Mites teitin lomailut ovat menneet?

2 kommenttia:

  1. Ei vitsin moodle! Tyhmin keksintö ikinä :D onneks ei ite tarvii enää hikihöngällä lähetellä sinne niitä tehtäviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sa! Onneks mullakin loppuu jo kuukauden päästä kaikki Moodle-tuskailut! :D Sit jääkin enää kirjoitustuskailut, kääks...

      Poista