perjantai 28. joulukuuta 2012

When I zone, I'm feelin' alright.

Tämän vuoden viimeisellä liikkatunnilla me kävästiin Megazonessa. Tästä olenkin jo pariin otteeseen sekä täällä plokissa että Naamakirjan puolella jo hehkuttanutkin. En ollut koskaan aikaisemmin käynyt siellä, eli tää oli siis mun eka kerta. Vaikka mä en todellakaan mikään awesome siinä ollutkaan, niin voi vitalis kun se oli mahtavaa!

Se paikka oli juuri mun mielikuvien mukanen: pimeä ja musta labyrintti, jossa valkonen hohtaa sillain hassusti. Toisaalta mulla oli jonkinlainen käsitys että miten siellä toimitaan, mut sit kuitenkin olin ekat 5 minuuttia ihan kujalla, että mitä mun pitäis tehdä. Otin osumaa ihan kokoajan ja kaikilta, ja ite osuin muihin vaan joka toisella yrittämällä. Aluksi pysyttelin suojelemassa meiän tukikohtaa, mut sit tylsistyin ja halusin lähtee vaeltaan ja ammuskeleen vihollisia ja niiden tukikohtia. Vasta pelin loppuminuuteilla opin jotenkuten taktikoimaan, esim. ampumaan ja osumaan pitkän matkan päästä, ja reagoimaan nopeammin, jos vastustaja sattui pomppaamaan jostakin nurkan takaa eteen.

Ite sain n. 5800 pistettä, enkä tiedä yhtään, onko se ensikertalaiselle hyvä pistemäärä. Kaippa se ny ihan. Tosin mä tulin tokavikaksi koko porukasta, hups. Mut hei, vielä vähän reenausta, niin johan mustakin sukeutuu Natasha Romanoffin veroinen master assassin!

Just kidding. :D Tässä vielä vähä statseja:



Peli kesti vain 22 minuuttia, mut se oli silti ihan mielettömän hauskaa! Kotiin päästyäni pidin tapojeni mukaisen lapsekkaan euforisen puheripulin ja hoin koko loppupäivän pikkuveliparalle, että mennäänmennäänmegazoneenjokupäiväjookojookoJOOKO? Megazonen ansiosta myös mun haluni kirjoittaa vihainen teksti koululiikunnan kauheudesta laantui lähes kokonaan. Katotaan sit taas loman jälkeen...

Olis oikeesti ihan mahtavuutta mennä Megazoneen jollain isolla porukalla pistään kunnon pelit pystyyn. SO WHO'S WITH ME?

(Totaalisen asiaankuulumaton) PS. Onko se vain meillä vai onko muillakin just nyt (klo 00:05) Facebook kaatunut ja kokonaan out of use? Iskikö kenties nettihyökkäys?


Otsikko tarkoittaa sitten oikeasti jotain ihan muuta, mut ku se sopi aiheeseen ihan passelisti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti