maanantai 24. joulukuuta 2012

2013, here I come!

Minä synnyin täsmälleen tällä kellonlyömällä 20 vuotta sitten. 24.12.1992 klo 05:10. Samana vuonna myös yksi ehdoton Disney-suosikkini Aladdin tuli leffateattereihin ja vaikka mitä muutakin tapahtui.


Melkosen pyöreitä vuosia, etten sanois. Mä en ehtinyt ollenkaan tottua olemaan 19 vee, enkä varmaan totu tähän parikymppisyyteenkään. Oikeestihan mä haluaisin olla aina lapsi, mutta toisaalta olen aika innoissani!



Pyöreiden vuosien kunniaksi on taas aika paljastaa vuoden 2012 sata parasta juttua! Mä täytin tän saman kyselyn viime vuonnakin täsmälleen samaan aikaan, joten katotaan kuinka paljon ovat asiat muuttuneet viime vuodesta! Luultavasti ei paljoakaan, mutta eihän sitä tiedä...



Mun kivoimmat lapsuuskuvat, kysymyksiin liittyvät kuvat ja Noah Kinin just uunista tullut biisi Can't Reach tahdittakoon tätä postausta, enjoy!


Can't Reach (Ft. Biniyam) by Noah Kin

1. Biisi: Voi kamala. Tää on aina yhtä paha kysymys. Gracias - Let Myself Go ja Noah Kin - nine:fingers tuli ensimmäisinä mieleen. Ja se Adam Tenstan One Copy Song! ♥
2. Idols-tähti: Lol joku Idols. Mä en tänä vuonna katellut yhtään mitään laulukisoja, joten paha sanoo.
3. Romanssi: Eipä näkynyt taaskaan.
4. Kuukausi: Varmaa heinä ja elo.
5. Uutinen: Kun sain M:n ruotsin yo:sta! Jes!
6. Läppä: Pakko sanoo kaikki Hedberg-läpät Teitein, Elsan & muiden kesken. "Se on hyvä määrä!", "Oijoijoi!" ja muut. :D Ja sit tietty kaikki mun ja Matiaksen insidet.
7. Tyyppi: Onhan näitä vaikka ketä! Perheenjäsenet, ystävät, kaverit, kaikki joiden blogeja luen... Kaikki ihanat parhaat! ♥
8. Matkamuisto: Ne 6 levykäistä, mitkä ostettiin Funkiestista.
9. Opettaja: Meiän ryhmänohjaaja nyt ainakin.
10. Bileet: Tän vuoden Blockit oli kyl aika semijees bileet.


1 vee.

11. Artisti/bändi: Gracias, Noah Kin, The Megaphone State ja Adam Tensta.
12. Runo: Nyt ei tuu mitään mieleen. Mä en kyä paljo runoja lueskele.
13. Kaveri: Rakkaat koulutoverini, of course. ♥
14. Matka: Mun ja Matiaksen 1 päivän kestänyt trippi Hesaan, ehdottomasti!
15. Festarit: Blockfestit again and again, kun en muilla kävässyt.
16. Ruoka: I exist on junk food.
17. Vitsi: En nyt just keksi tähän hätään.
18. Tyylimoka: Nämä "muoti-ilmiöt" + jumpsuittien käyttö muualla kuin kotosalla, karseat väriyhdistelmät esim. harmaa huppari, pastellinoranssi paita alla ja beiget housut. H Y I. Ai nii, ja myös Pinjalla on samat muoti-ilmiöinhokit kuin mulla!
19. Stara: Tom Hiddleston. Please marry me? ♥ (just kidding. or not.)
20. Eri sukupuolta oleva henkilö: Mähän voisin heittää tähän vaikka ketä parhaita artisteja (lempparini kun ovat kaikki miespuolisia) ja hurmaavia näyttelijöitä, mut varaan tän kohdan kahdelle mun elämäni tärkeimmille henkilöille: iskä ja veikka. ♥ Ja tietysti semmonen yks.




21. Näyttelijä: Tom Hiddleston on täyttä ihanuutta. Jenkkinäyttelijöistä Will Smith on ehdoton suosikki, latinonäyttelijöistä Juan Pablo Raba on ehkä karismaattisin ja suomalaisista näyttelijöistä Jussi Vatanen on melkosen huikee! Kyä näitä riittää. AI NII ja uusista tulokkaista noi Justimuksen sällit Joose, Juho ja Sami on ihania kans.
22. Näyttelijätär: Scarlett Johansson, Emma Rabbe ja Natalia Streignard.
23. Tv-sarja: MI GORDA BELLA. ♥ Sit myäs Frasierin ja Frendien tieskuinkamonennettuhannennet uusintakierrokset, Justimus, South Park ja Käenpesän uusinnat.
24. Tv-sarjahahmo: Mi Gorda Bellasta ainakin Valentina Villanueva, Orestes Villanueva/El Lirio de Plata, Jordi Rosales, Franklin Carreño ja Tza Tza. ♥ Sitte Justimuksen poijjaat, Chandler Bing, Ross Geller, Butters, Cartman ja Cranen perhe.
25. IRC-Gallerian päivänkuva: Mitään tietoo, ku en oo nyt yli 2 vuoteen kyseisessä teinimestassa hengaillut.
26. PAHIN moka: Mä mokailen NIIIIIN paljon, etten voi muistaa kaikkia.
27: Hymy: ♥
28. Sporttilaji: Tanssi.
29. Urheilija: Kobe Bryant, Dwyane Wade, Dwight Howard ja muut NBA-koripalloilija(komistukse)t.
30. Karkki: Ilmeisesti jonkinsortin comebackin tehnyt Stratos-suklaapatukka on aika nannaa, ja mun lempparikarkkipussi on TV Mix Random.


Mi primota y yo. ♥ Ollaan jotain siinä 2-3 vee kieppeillä.

31. Lupaus: Vuoden paras lupaus? Noh... Kai tähän voi sanoo sen, että lupasin aloittaa tanssimisen taas, jos vaan budjetti antaa periks. Ja mähän alotin!
32. Kaupunki: Kyä se on nyv vaan tää meiän Mansesteri erellee!
33. Liikenneväline: Mä en tänä vuonna hirveesti päässyt pyöräilemään mun uljaalla Tunturi-ratsulla, joten sanon tähän meiän japsikärryn. Vaikka se välillä jökkäili ties mistä syystä (akku rikki tai muuten vaan rikki) niin silti se on ollut mun paras kyyditsijä. Varsinkin kun kuskeja on nyt 3!
34. Juliste: 


Tää on alunperin City-lehdestä ja nyt komeilee mun kaapin seinustalla.

35. Valokuva: 


© Pekka Selonen.
36. Ilmiö: Emmä nyt muuta keksi ku Vain Elämää. Mä luulin ja itse asiassa olin iha satavarma, että se on huono pelkästään mainosten ja niiden artistien perusteella. Mä sit katoin kai just sen jakson, missä oli Cheekin päivä ja se osottautuikin tosi hyväksi! Epäilen kyllä suuresti tulevan uuden kauden onnistumista, mut eihän sitä tiiä...
37. Juoru: Mä inhoon juoruja, kun ne ei välttämättä ole edes totta, joten en tiedä.
38. Julkkis: Sami Hedberg.
39. Tietolähde: Raamattu.
40. Vaate: 




#thrilltheworld

41. Kengät: 



42. Meikki: L`Orealin True Match Foundation. Se ON hyvä!
43. Hiustyyli: Pitkä tukka feat. otsahiukset. Eli sama mikä mulla itelläkin on, paitsi että mun tukka ei oo tarpeeks pitkä vieläkään.
44. Tyyli-ikoni: Michael Jackson fedoroineen, glitterhanskoineen- ja sukkineen, mustine takkeineen, goldpantseineen ja nyörihanskoineen.
45. Musavideo: Gracias x JTT - Bars, ehdottomasti. Ja Let Myself Gon video on kans melkosen nättiä kateltavaa! Gradella on kyl tää videoiden teko aina hallussa, props for that!





46. Halaus: Ystävien antamat lämpimät, täyssydämiset halaukset.
47. Dokumentti: Mä en ny keksi muuta ku se Spike Leen tekemä dokkari Michael Jacksonin Bad-albumista. Sekin oli melkosen ihanaa ja söpöä kateltavaa. Ja etenkin kuunneltavaa, kun MJ:n biisejä soi taustalla aina välillä. ♥
48. Käsityö: Tätä nyt ei virallisesti voi käsityöksi kutsua, mutta en keksinyt muutakaan. Onhan tääkin melkosta taituruutta!


Kynnet by Ame. ♥

49. Kaveripoika/kaverityttö: Bro on ainoo kaveripoika, nii pakko sanoo se sit.
50. Ystävä: Saila, Marleena, Dinsku ja monet ihanat koulukaverini.
51. Sukulainen: Serkkuni ovat kivoja. ♥
52. Nettisaitti: No mitkäpä muut kuin Facebook ja Blogger niin kuin viime vuonnakin. Uusia hyviä tulokkaita ovat WeHeartIt, Twitter ja Fashiolista. Pinterest on mitä luultavammin seuraavana, sen verran hyvää sanottavaa olen siitä kuullut!
53. Tuoksu: Versacen Versus naisten tuoksuista, ja ruoan tuoksuista Nilen kepappi.
54. Maku: Voih, näitähän on vaikka mitä. Juustonaksut (ne haisee ihan karseelle, mutta maku on i-ha-na), cokis, taas Nilen kepappi, macaronit (ei siis se pasta vaan ne pikkuleivokset, luumutortut, piparkakut, fetajuusto, mansikkakermakakku... Omnomnom ♥




55. Väri: VIOLETTI.
56. Lehti: Watchtower ja Awake.
57. Tekstari: "Joo vikkeli vikkeli kaikki seis hei tota käy kaupassa ostamaa ruokacremé ja mahd jottaimmagiaa jos jengille sopii pakko eijjoo" by Matias. #samihedberg #nikokivelä #ihmistenpuolue #kummeli #inside-huumoria
58. Puhelu: Ja kaikki puhelutko pitäs muistaa? EIKU NII JOO, se ku Matias soitti parin sekunnin puhelun toisesta huoneesta ja ainoo, mitä se sanoi, oli: "Mä nään sut." #justimusfilms
59. Meili: Palkkalaskelmat edelleen, ETENKIN TOI VIIMESIN (ts. sitä shoppailun määrää... lol JK). Tykkäilen kovasti myös meileistä, jotka ilmoittavat blogiini tulleista kommenteista!
60. Kouluaine: Psyka ja enkku.
61. Koenumero: No oikeesti paras koenumero on varmaan joku 9, mutta "paras" numero mun mielestä oli se matikasta saatu 7! Se oli niin hienoo ja unexpected, että oli ihan pakko mainita!
62. Harrastus: Street dance. ♥ Ei-liikuntaharrastuksista tää bloggaaminen ja musan kuuntelu on edelleen mulle rakkaita.
63. Maisema:


64. Eläin: Mun Otto-mussukka, vuodesta toiseen. ♥
65. Sarjakuva: Redditin Rage Comicit.
66. Näytelmä: Vuonna 85 GTP Remix!
67. Maalaus: En paljo maalaillu.
68. Suudelma/Pusu: Ei ilmennyt semmoisia.
69. Paita: Esim. tää.


70. Hame/housut: Mun sinikeltaset Niken gangsta shortsit! Ne oli kyl upee löytö meiän Delfin Basketin kisamyymälästä!
71. Hiusväri: Tää nykyinen edelleen, eli tummanruskea/mustanruskea.
72. Vuodenaika: Syksy oli kiva, tosin liian lyhyt.
73. Nähtävyys: Näsinneula on jees.
74. Huvipuisto: Särkkä, of course! ♥
75. Museo: En juuri käynyt museoissa, mut se MJ-näyttely on tässä kohtaa mainitsemisen arvoinen.
76. Komistus: Tom Hiddleston as Loki Laufeyson. ♥ Ja sit tietysti eräs.
77. Kaunotar: All my greatest friends, such beauties.
78. Tanssibiisi: Tajusin just että mä kuuntelen semmosta musiikkia tai useimmiten semmosia biisejä, ettei sitä/niitä voi kunnolla luokitella tanssimusiikiksi tai hitaiksi... Joten laitan tähän semmosen biisin, mihin mun mielestä sais oikein mainion koreografian tehtyä, ja se on Michael Jackson - The Mime Segment: (I Like) The Way You Love Me/Speed Demon/Another Part of Me (Immortal Version).
79. Hidas biisi: Oon mielikuvitukseton ja sanon Metallica - Nothing Else Matters. Ohan se ny pirun kaunis kipale ja vois siihen tanssahdella jotain showta ja contemporarya.
80. Uni: Lentounet on aina parhaimpien joukossa ja sit näin joku aika sitten varsin kaunista unta Lokista. Yhtään en muista mitä siinä tapahtu, mutta sen muistan kun heräsin, että olo oli kiva.

Siinä iloinen 6-vuotias minä astumassa 14-vuotiselle koulutielle liian suuri Benettonin takki päälläni.

81. Tarina: Minä ja Kuolema. Nuff said.
82. Esikuva: Onhan näitä vaikka keitä... Mut jos joku on pakko sanoo, niin tanssillisesti Michael Jackson. En tähtää yhtään korkealle, en...
83. Sisustusesine: 

"Illusion is the first of all pleasures." - Oscar Wilde.
Tyynyt ja toi tähtitaivaslamppu. ♥
84. Naapuri: Noi kaikki pikkupirpanat.
85. Blogi: Voi kun näitä on MONTA. Näin vuoden 2012 loppumetreillä melkosen ässän veti hihasta Jenni LFI:n Let's Fake It!-blogi! Mistään muusta blogista en oo vielä repinyt
yhtä makeita räkänauruja kuin tästä. Mahtavia kirjoituksia aina ketuttavista mainoksista aasiakaspalveluun ja erikoisista lastennimistä hermojaraastavaan ruoanlaittoon (kirosanojen liikakäytöstä miinusta, but oh well). Postauksien kommentit saavat kans melkoisia nauruntyrskähdyksiä aikaan, joten suosittelen lämpimästi! Myös map of the world, pandemonium (blogi on lopetettu toistaiseksi, mutta kirjoittaja Iira aloitti uuden suomenkielisen blogin miiru, suosittelen!), The Box, It's all about something, I hope you die with this on your lips, Cool and bored ja kertakäyttöunelmia on kaikki ihania blogeja ja aina kun bongaan ko. blogien uusimmat postaukset mun dashboardissa, oon aina yhtä innoissani! Kiitos hauskoista ja antoisista lukuhetkistä, keep up the good work! ♥
86. Sovinto: Ei riitoja = ei sovintoja.
87. Kirje: En saanut kirjeitä, ainakaan mitään opintotukipäätöksiä, diabetespolikutsuja ja laskuja kummoisempia.
88. Nauru: Tulkitten tän nyt tällä kertaa niin että mistä mä sain parhaimmat naurut. Ja sain ne lukemalla tämän.
89. Elämys: Megazone was freakin' awesome!
90. Juoma: Maxipepsi forevöö ♥ Kylmä kaakao, Mountain Dew Supernova ja muumilimppa on kans kivoja.

Kato mä oon ty-ty-tyylikäs! Etenkin noilla pyöreillä aurinkolaseilla ja uikkareilla ja hameella, lol. :D
91. Luonnonilmiö: Kesän mahtipontiset ukkosmyräkät!
92. Kirppis: Facebookin MOAV-ryhmät.
93. Oma idea: Mulla mitää hyviä ideoita ikinä oo.
94. Tietokonepeli: En paljo pelaile.
95. Kirja: Torey Haydenin Nukkelapsi oli todella vaikuttava teos. Mä en sit muuten kirjoja paljoa lukenutkaan.
96. Novelli: En lukenut novelleja.
97. Elokuva: Voisinpa sanoa että kaikki Marvel Studios-leffat, mut ku en oo vieläkään nähny kaikkia. Sanon siis The Avengersin ja Iron Manit 1 & 2!
98. Teko: Näitäkin olis vaikka mitä, mutta ekana pläjähti mieleen se Victoria-niminen opettaja, joka siellä Connecticutin Sandy Hookin koulussa pelasti omat oppilaansa urhoollisesti uhraten oman henkensä. Tällaisia opettajien ja ihan kenen tahansa vastaavassa tilanteessa olevan kuuluisi olla!
99. Hyväntekijä: Miks tänne loppuun pitää sijoittaa näin vaikeita kysymyksiä? Äiti on kyl melkonen hyväntekijä, kun on 20 vuotta mua jaksanut! ♥ Äiti, olet paras, ja iskä kans!
100. Hetki: ♥

Just oon täyttänyt 1 vee. Enää ei tommonen temppu onnistuis multa!

Tää oli taas tämmönen megapitkä ja kuvantäyteinen postaus. Tämän postauksen myötä haluan toivottaa teille oikein hyviä vapaapäiviä! Tässä on vielä viikko jäljellä tätä vuotta, joten nauttikaa, pitäkää hauskaa ja ottakaa rennosti! ♥ Niin mä ainakin teen.

4 kommenttia:

  1. oi, olipa kiva lukea tätä! multakin on vuosi 2012 fiilistelypostaus tulossa, tosin hiukan erilaisempi. kiiiiitos kunniamaininnasta hih<3
    sut muuten tunnistaa noista vauvakuvista ihan selvästi, pikku empsu siellä :)
    ps. juustonaksut ON hyviä, vaikka onki kauheen hajusia, olen samaa mieltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiva kuulla, mä tarjoon! ;D Jee, odotan innolla! Tai no sulta tuli jo yks, käyn kommaamassa ;)

      Ja joo, oon kuullu että näytän ihan samalta edelleen miltä pienenäki... Hihii :D

      Poista
  2. Kiitos maininnasta :) ja postausideasta ;) taidan itekin tehä jonkinlaisen jutun menneestä vuodesta :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä! :) Joo tee ihmeessä ;D Mä teen ehkä vielä jonkinmoisen kuvakoosteen, jos vaan ennätän tai jaksan. :D

      Poista