torstai 20. joulukuuta 2012

Some kind of wonderful.

Yay! Kuukauden rautalääkkeiden napsiminen tuotti tulosta: hemoglobiini nousi väsyttävästä 109:stä 133:een! Mut miten on mahdollista, että silti väsyttää? Munhan pitäis suorastaan uhkua energiaa? Ei sitte, kai mä oon aina vaan väsynyt, vaikka mikä olis.

Tästä tulikin mieleeni, että kun eilen käväsin verikokeissa, niin laboranttitäti tokas mun henkilötunnuksen kuultuaan, että "onneks olkoon, sää täytät kohta pyöreitä!" Voih, niin täytänkin. Only 4 days to go...

Kökötän nyt atk-tunnilla (joo ikinä en heräis näin aikasin edes blogin kirjottelua varten, vaikka tästä kovasti tykkäänkin) ja mun pitäis ettiä tietoa jostain, että miten poistetut tiedostot saa palautettua takasin, mutta ei just nyt kiinnosta. Jotain hyvää sentään: sain palautettua kuukauden myöhässä olleen ruotsin kirjoitelmakurssin tehtävän. Enää 2 jäljellä, joista toinen on kohtapuoliin 2 kuukautta myöhässä. Hups.

Mä teen tästä aiheesta varmasti erillisen merkinnän, mutta nyt vaan sen verran, että ikinä en oo näin paljoo kärsinyt ja ollut kettuuntunut jostain valinnaisesta liikunnasta. Se on oikeesti niin hirveetä kun olla ja voi. Pakollinen liikkahan on kamalaa, se on fakta, mutta että valinnainen. Toisaalta ei auta valittaa, kun mä tarviin sen kurssin, ja mähän en anna jonkun vammasen liikkakurssin olla esteenä 75 kurssin saamiselle. Hammasta purren vaan läpi jos ei muuten! Ja tänään asiaan sais luvan tulla muutos, meinaan mennään Megazoneen ja oon kuullut että se on tosi jees. Pakko sen on olla, muuten joku saa turpiinsa! (Psst, jos teillä on omia kauhukokemuksia ja stooreja koulun liikkatunneista, niin kertokaa tässä välissä, voin sisällyttää ne tulevaan postaukseen!)

Jeejee, tää oli tämmönen tosi kiva ja piristävä "väsynyt angsti-Emppu täällä päivää"-postaus. Hehe.

2 kommenttia:

  1. I feel your pain. Oon niiiiin väsyny itekki et kaipaisin vähintää viiden viikon talviunia :D Innolla odotan myös noita liikkajuttuja. En oo koskaan ollu koululiikan ystävä ja vaikka olin siinä ihan ok, niin silti ne oli inhokkitunteja.. Voisin kertoa vaikka mitä tarinoita, mutta onneksi aika on kullanut muistot... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi meitä väsyjä. :P Onneks tässä tulee mukavia vapaapäiviä niin saa nukkua kunnolla, for once! ♥

      Ja voi vitsi tiekkö, toi Megazone-käynti oli aika mahtava, niin nyt musta tuntuu etten haluakaan just nyt tehä sitä liikkatuntiangstausmerkintää. Ennemminkin haluisin tehdä euforisen Megazone-hehkutuspostauksen! (vaikka tuntuu sekin aika nololta kyllä...) Plöö, mulle käy aina näin, että ensin kauhee valivali jostain ja ku tapahtuu joku YKSITTÄINEN kiva juttu siihen valituksen aiheeseen liittyen, niin unohdan kaiken kauheuden sillä punasella sekunnilla. -.- Täytyy kattoo, jos sama rage nouseekin yhtäkkiä pystyyn kesken rennon lomanvieton... Tai sitte venailen koulunalkuun ja ekaan liikkatuntiin asti, kun ääni on muuttunu taas rajusti kellossa samaan pisteeseen mistä lähdettiinkin. :D

      Poista