torstai 13. joulukuuta 2012

The reason why we fall is to get back on the horse.

Mua on vaivannut tässä pari vuotta yks juttu ja haluan purkaa sen nyt teille.

Miksi toiset pystyy kesät talvet tallustelemaan samoilla Consseilla, ballerinoilla ym. epätalvikengillä? En mä sillä, että jalat jäätyis talvisin tai mitään, edes mäkään en moisesta välittäisi vaan tunkisin vaikka tuhannet villasukat Conssien sisään. Mä en pysty, koska mähän en pysy pystyssä sitten millään. Heti kun astun ovesta ulos, niin oon turvallani koko ajan.

Olenko se vain minä, joka olen koko ikäni ollut kömpelö? Eikö muut vaan millään liukastu vaikka olis mitkä ballerinat/tennarit jalassa? Vai onko se siinä, että te mokomatkin ympärivuotistennarikäyttäjät ette välitä, jos vähän vedätte lipat keskelle suojatietä?

Musta tuntuu että mä tarvisin vähintään nastapohjaiset Icebugien tapaset rumilukset, etten liukastuisi joka toinen sekunti. Plää ja plöö.


Lähde: Gamesdash.
Oli mulla muutakin askaa.


Mun C.L. Seifertilta tilaama yo-lakki tuli tänään koululle! Se oli niin upee ja ONNEKS myös juuri sopiva. Mähän en saa pitää sitä vielä ainakaan puoleen vuoteen, ja yks meiän koulun opettaja tokasikin naurahtaen, että "ettekö te mee vähän asioiden edelle?" kun huomas mut ja Elinan hypistelemässä meiän lakkeja... :D

Enää KUUSI (6) päivää ja sitten alkaa ihanaisa loma! ♥ Mää syön, nukun univelat pois + nukun muuten vaan ja nään söpöjä unia, otan rennosti, kirjottelen blogia (YRITÄN, I PROMISE), käyn töissä, katon äidin kanssa Mi Gorda Bellaa maratonina ja täytän jouluaattona pyöreitä.

Eikuapuahähmitä?! Mä täytän KAKSIKYMMENTÄ. 20. Shieee. Pikkusta kahdenkympin kriisiä varmaan tiedossa, jos semmosta vaan on olemassa... Onko muuten?


Lähde: Dance-Dynamic.
Tänään mä tein comebackin Sampolan stagelle Hip Hop Housen näytöksen kenraalien merkeissä. Oli kyllä jännittävää, mut samalla oli jotenkin niin tuttu olo. Ihan ku en olis missään poissa ollutkaan. 2 minuuttia ja risat on tosi lyhyt aika lavalla, mut tässä vaiheessa se on ihan tarpeeks. Sen verran ruosteessa mä edelleen olen.

Me mentiin meiän tanssi läpi pari kertaa, ja muuten se meni ihan hyvin mun osalta ja kokonaisuus näytti bron kuvaamalla videopätkällä hyvältä. Mulle vaan on edelleenkin hämärää, että mihin kohtaan mun pitäis päätyä yhdessä kohdassa. Toisaalta se on ihan sama, koska mä oon tokavikassa rivissä eikä kukaan huomaa, että jos mä taas vahingossa meen omasta rivistä liikaa eteen tai taakse ja hivuttaudun takasinpäin. Kai se siitä. :D

Asukuvaa laitan myöhemmin! Ehkä. Jos muistan.

Tsekkailtiin Pein kanssa 1 & 2-tasojen street jazz-esitykset, eikä meillä kummallakaan ollut mitään käryä, minkälaista tanssia se on. 2-tason esitys oli tosi mielenkiintoinen ja upeesti rakennettu (ja ainakin 2x pidempi ku meiän koreo), että kyl haluttais käydä tanssimassa edes yhdellä tunnilla sit kevätkaudella!

Whii, kyllä tanssiminen on mukavaa. ♥

Mitäs teitille kuuluupi? :)

4 kommenttia:

  1. kyllä, 20 kriisi on olemassa... on myös 21, 22 ja 23. Ens kesänä saan tietää, onko 24, raportoin takasin sitte ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh dear... Sitä tai niitä odotellessa. :D

      Poista
  2. oot ollu meidän koululla lol
    mua väsyttää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, helmi! :D Se oli kyllä muuttunu sitte viime näkemän, ja viime kerrasta on joku 3-4 vuotta, ja oltiin kaverin kans ihan pihalla että mistä pääsee lavalle ym. :D Ei se sit sen vaikeempaa ollu kuitenkaan...

      Ja kuule, niin muakin! Mä oon ollu koko syksyn ihan rättipoikki eikä edelleen mua vaivaava anemia auta asiaa yhtään... -.-

      Poista