torstai 6. joulukuuta 2012

A hundred candles light my room up.

Mitään muuta liikuntaa en inhoa yhtä paljoa kuin liikkatuntien pallopelejä (+ hiihto ja muut talviliikunnat). Sulkapallo, lentopallo, jalkapallo, käsipallo, pesäpallo, mikä vaan. Paitsi koripallo ja polttopallo. Koris on kivaa niin kauan, kun mun ei tarvi yrittää koria, ja polttopallo niin kauan, kun en saa pallosta täyslatauksella päähäni.

Viime viikolla tuli lunta ja kunnolla sitten. Tämän jälkeen tajusin saman asian, minkä ihan joka vuosi: mä inhoan talvea. Tai enemmänkin sitä pöytiäkaatavaa pakkasta ja kun pitää pakkautua ainakin kolmeen kerrokseen vaatteita.

Miten just silloin, kun rahaa ei olis ihan kauheesti tuhlattavaksi kivoihin tai edes tarpeellisiin juttuihin, niin kivoja ja tarpeellisia juttuja olis ihan liikaa?

Lukion viimeinen jakso alkoi. Kelatkaa ny, VIIMEINEN. Voin kyllä täysin sydämin todeta, että nämä viimeiset 2 ja puolisen vuotta ovat olleet 14-vuotisen koulutieni parhaimmat, kymppiluokan lisäksi. Enää vajaa 4 kuukautta jäljellä, nyyh.

Mulla on NELJÄ (4) kasin aamua tässä jaksossa. Kuolema kuittaa univelat vaimitensemeni?

Tanssiminen taas on aikas ihanaa. Ja sekin, että meiän tanssinäytösasujen väriteema on valkoinen ja VIOLETTI. Meiän ope on paras!

Tykkään mun hiuksista, ainakin tällä hetkellä. Vaalea tyvi on piilossa ja nää on sopivanmittaset. Pitemmäthän nää sais aina olla, mut ei auta valittaa.

¿Sabes qué? Español on vallan ihana kieli. Miks meidän lukiossa ei arvosteta kielien vaan joidenkin turhien matikkojen ja luonnontieteiden opiskelua? ¡No me gusta! Olisin toki voinut käydä aikuislukion espanjantunneilla...

Tiistaina oltiin Hesassa Studia-messuilla muiden abien kera. Itse tapahtuma oli aika turha, en ainakaan itse saanut siitä mitään irti (paitsi kivan violetin kangaskassin ja muutaman karkin). Toivottavasti joku muu sai! Muuten koko reissu oli aikas kiva. Ja mä nauroin PALJON sinä päivänä.

Jos mä oon arvannut oikein, niin 15. päivä pamahtais mahtavalta Adam Tenstalta kauan odotettua uutta musaa! Sitä odotellessa luukutan St. John's Dancen (including Adam, Dida & Eboi) uutta albumia Justus Hecker Wants Us Dead. Ja jos ei pamahda, niin... jotain hyvin kauheaa tapahtuu.




Vain elämää on muuten ihan paras reality-sarja. Mä oikeesti luulin aluksi, että se on varmana ihan huono. Rakastuin Cheekin versioon Katri Helenan biisistä Puhelinlangat Laulaa.




Tajusin just, että mun piti tehdä huomiseksi psykan essee. HUPS.


Sori kun ei oo kuvia, nyt en vaan jaksanut semmosia.

2 kommenttia:

  1. Ei mikä tuossa Puhelinlangat laulaa-biisissä oikein on!???? Lauriki oli ihan innoissaan siitä ja soitti sen mulle youtubesta et vähä hyvä biisi cheekiltä (vaikkei siis kuuntele normisti semmosta musaa). No kuuntelin ja katoin sitä pitkään että et oo tosissas, eihän tos oo mitään järkee. Emmä ymmärrä!!!! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa voi ei :D Siis mulla on sama juttu ku Laurilla: mäkään en kuuntele Cheekkiä enkä voi sietää sen omia biisejä, niin just siks toi Puhelinlangat Laulaa on niin mahtava! Cheek laulaa siinä kivasti, siinä on söpöt sanat eikä se räppää sillä ärsyttävällä tavalla. :D

      Poista