perjantai 9. marraskuuta 2012

Let myself flow.

Marraskuun rakkaudenkohteet

Biisi/video



Huokaus. Olis yks kysymys, Gracias: millä ihmeellä sä teet ton ilkeen tempun, että mulla ei oo muuta vaihtoehtoa kuin kuunnella joku sun uus (tai vanha, whatever) ihan vitsin loistavamahtavaparas biisi yhä uudelleen ja uudelleen? Apua sentään, I am lost for words. Again. Sä oot Grade ihan paras.

Elokuva


Toinen huokaus. Mä en yleensä tälläsistä yliluonnollissävytteisistä räjähtelyväkivaltatoimintapläjäyksistä perusta, mutta The Avengers. Voihan vitalis, kuinka loistava poikkeus sääntöön. Casting on osunut enemmän kuin nappiin. Mark Ruffalo on loistava raivopää Hulkkina ja Robert Downey Jr:n Iron Manin nykyaikaisuus, ironiset ja iskevät lohkaisut ihastuttivat, nauroin koko ajan. Scarlett Johansson tuo tarvittavan naisellisen silauksen leffaan, ja Hawkeyella (Jeremy Renner) on cool & old school ase, jousipyssy. Samuel L. Jacksonista olen tykännyt aina, se haltsaa roolin ku roolin. En olisi keksinyt parempaa näyttelijää vetämään Thorin roolin kuin Chris Hemsworthin. Hänen veistoksellisuus ja läpitunkevat silmät. Huoh.

The Avengersin nähtyäni haluan ehdottomasti tsekata KAIKKI Iron Manit, ekan Thorin ja Thor 2:n, joka julkaistaan kai ens vuonna, eli KAIKKI MARVELIN ELOKUVAT! Mielelläänhetikiitos.

Leffa sai musta myös hieman itsellekin vieraita, uusia puolia esiin. Huolimatta leffan upeista hyviksistä mun suosikiksi nousi leffan pääpahis, Loki.

Lähde: Tumblr.
 
Loki on charmantein, komein ja hurmaavin sekopääpahis IKINÄ. Ja olin kuulkaa HELPOTTUNUT, etten ole ainoa Loki/Tom Hiddleston-fani! WeHeartItistä löytyi onneks muitakin saman "kohtalon" kärsineitä. Mietin myös koko ajan, että voiko tässä iässä vielä hullaantua täysin fiktiiviseen hahmoon? Oonko mä tulossa hulluksi?

Lähde: Tumblr.
 
Ennen The Avengersia tsekkasin joskus läpällä jostakin jonkun tän vuoden hömppälistan 100:sta kuumimmasta miehestä tai jonkun tollasen, ja ihmettelin että miten Tom Hiddleston on kakkosena (tai top 5:ssä ainakin, emmämuistaenää).

Well, now I know why.


Liikuntalaji

Lähde: Tumblr.
Lähde: Tumblr.
 
Kolmas huokaus. Mä en kadu hetkeekään mun päätöstä jatkaa taas tanssimista. Miten mä saatoinkin lopettaa sen niin, että kadotin mun tanssiflow'n, rentouden ja baunssaustaidot yyämyyäm? Olin kyl tyhmä lapsi.

Ei vaan, sille ei voi enää mitään. Ja ehkä se oli hyväkin, koska jos olisin pakosta jatkanut tanssimista, niin se ei välttämättä tuntuisi nyt enää juuri miltään. Pitkän 3-4 tauon jälkeen (mä en oo oikeesti varma, kauanko olin poissa) street dance tuntuu vallan mahtavalta. Mä oon vähitellen löytämässä mun vanhan tutun flow'n ja liikehdintä näyttää jo melkein samalta ku miltä ennenkin. Hyvä opettaja, haasteellinen mutta hauska ja mielenkiintoinen koreografia, tempaavat biisit, jees ryhmä, eikä saa unohtaa mun parasta tanssikaveria Peitä. ♥

Can't wait 'til 15th of December!

Muita parhauksia

Koulu (for once!) ja kaikki kivat ihmiset siellä, ihanaihana musiikki, perhe, Vuonna 85, eräs ihminen, mielikuvitus, unet, mättöruoka & of course, tää mun current euforisuus! On välillä ihanaa jaksaa hakee jotain hyvää tästä harmaasta kamalasta tylsyydestä, mikä marraskuussa aina vallitsee.


6 kommenttia:

  1. Me katottiin kans toi Avengers joku aika sitten ja just tämä eräs toinen henkilö sai siitä innostuksen kattoo sit nuo Iron manit just.. Täytyy kyl sanoo et oma suosikki siin leffas oli kans se Iron Man, Robert Downey Jr on niiiiin mahtava näyttelijä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Iron Man on myös aika mahti! Sen sarkastiset heitot on nii hyviä, ja kun se ei oo mikään tosikko supersankarina kuten esim. Captain America. :D Semmonen sopivan nykyaikainen :D

      Poista
  2. WELCOME TO THE DARK SIDE WE DO ACTUALLY HAVE A LOT OF LOKI FANGIRLS!!!1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HEEEECK YEEAH! ~<3 Awesome (AND relieving) to know! Loki is just gorgeous <3

      Poista
    2. Tom Hiddleston fell from heaven just to make us happy and desperate.

      Poista
    3. Oh yes, that's so true. ♥ And DESPERATE indeed.

      Poista