sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Forget the ills in life, no drama.

Huoh. On taas yks väsynyt viikko takana. Niin, väsynyt. Alotin tossa tiistaina lääkärin määräyksestä rautakuurin, ja kuten viimeksikin, nappaan rautatabletin kaveriksi C-vitamiinia. Kunpa tää olo tästä kohenisi. Oon kyl ollut väsynyt viimeset 6 vuotta, joten oon tottunut, mut kyl alkaa jo kyllästyttää!


Mutta vaikka oon ollut väsynyt, niin oon silti jaksanut mennä eestaas. Keskiviikkona Ame vei mut käymään Näytä Kyntesi-kynsistudiossa, ja ostin sieltä itelleni ja äidille uusia lakkoja. Mä löysin vihdoinkin täydellisen violetin lakan! Oon kyl saanut hakee just oikeata sävyä kissojen ja koirien kanssa. Plus se lakkapullo on itessään tosi kaunis. Kuvaa tulee ehkä myöhemmin!

Sen jälkeen istuskeltiin vähän aikaa Pikku Peikko-nimisessä söpössä kahvilassa, ja olin positiivisesti yllättynyt, kuinka paljon siellä oli gluteenittomia vaihtoehtoja! Sitten poikettiin Kehystarinassa ja Indiskassa, joissa molemmissa myytiin kaikkee söpöö. Ostin Indiskasta kauniit violetit kukkasukkikset, jotka meni heti rikki. Hyvä minä!

Perjantaina oli ihan hirvee ja masentava keli. Satoi ja oli tosi hämärää koko päivän. Keskustassa oli paha kello neljän ruuhka, kun mentiin hakeen iskä töistä, ja ite olin menossa Amelle kynsihuoltoon. Mä sit kävelin loppumatkan musat korvilla. Kun Adam Tenstan My Life In 8bit pärähti soimaan, kuvittelin itteni Nintendo NES-pelihahmoksi. Suojasin itteäni "happosateelta" (sateenvarjolla), ja varoin astumasta "tappaviin" lätäköihin ja kuraan, ja selvisin hengissä päämäärääni: Amelle ja Konstalle. Lol, oon nolo. Mut sainpahan mun synkästä sateisesta kävelylenkistäni hauskan! Ame huolsi mun kynnet kuntoon, kyllä näillä taas kelpaa. ♥ Konsta toi meille hyvää kebaboo, ja se grillas meille kynttilällä vaahtokarkkeja. Meillä oli kyl niin hauskaa, tälläsiä lisää!

Lähde: Tumblr.
Mun valtaisa väsymys aiheuttaa myös sen, että oon ihan nauruhepuleissa iltaisin. Sain tossa yks ilta äänekkään ja ihan järkyn hikkakohtauksen. Olin myös (ylläripylläri) ihan kuolemanväsynyt, joten kuulostin vähä humalaiselta ja mä vaan nauraa räkätin itekseni loppuillan. :D

Tänään mulla on ollut mieletön roskaruoan ja makeannälkä. Onneks kotona on sipsejä, juustonaksuja ja jätskiä, noms! Tätä tää naisena olo on... Kerran kuukaudessa iskee ISO makeannälkä, ja muina päivinä se nälkä on onneks vähä pienempi. Mäpäs kipasen jääkaapilta vähä Bravo-suklaabanaanijätskiä ja cokista, ja liityn äidin ja bron seuraan kattoon Iron Man 2:sta. Sunnuntai-illanjatkoja! ♥

PS. Jos joku ei oo vielä spotannut, niin lisäsin tossa joku aika sitten uuden gadgetin tuohon sivupalkkiin: Fashiolistan! Oon jo ehtinyt koota sinne kattavan katsauksen mun vaatemausta. Jos sullakin on Fashiolista-profiili, niin liityhän seuraajaksi - seuraan satavarmasti takaisin!

2 kommenttia:

  1. Hah. Mä yritän nukkua ku lauri kattoo kans totaa iron mania...... tätä tää nukkuminen on..blogien lukemista ny sit :D

    VastaaPoista
  2. Voi suaa :P Mä en kuitenkaa jaksanu keskittyä ton leffan kattomiseen, katoin sitä vaan pätkissä ja lopun kokonaan. :D Ymmärsin kyllä et mistä siinä on kyse ja näin, mut enemmän mua kiinnosti lukee jotain random blogeja... Tylsä minä :D

    VastaaPoista