perjantai 16. marraskuuta 2012

Better not say it yet.

Polkastaanpas tää postaus käyntiin fantastisen Adam Tenstan uusimman taideteoksen rytmissä! Katsokaa ja ihailkaa.




Matkustelu
 
Oletko käynyt etelässä? Juu Etelä-Suomessa oon, pidemmälle en oo päässy.
   
Ranta- vai kaupunkiloma? Oi voi, ihan kumpi tahansa! Rannalla on ihana ottaa lunkisti, maata viltillä musat korvilla ja ottaa aurinkoa ja välillä käydä pulahtamassa järvessä/meressä. Kaupunkilomalla voi tehdä hyviä löytöjä ja shoppailla tilin tyhjäksi.
   
Olen käynyt seuraavissa Suomen kaupungeissa:
( ) Akaa ( ) Espoo ( ) Forssa ( ) Hanko (x) Helsinki ( ) Hyvinkää (x) Iisalmi (x) Ikaalinen
( ) Imatra (x) Jyväskylä ( ) Joensuu ( ) Jämsä ( ) Järvenpää ( ) Kajaani ( ) Kemi ( ) Kerava
( ) Kokkola (x) Kuopio ( ) Lahti ( ) Lappeenranta ( ) Mikkeli (x) Naantali (x) Nokia
( ) Orivesi ( ) Oulu ( ) Outokumpu ( ) Pieksämäki (x) Pori ( ) Rauma ( ) Rovaniemi ( ) Salo
( ) Somero ( )Savonlinna ( ) Seinäjoki (x) Tampere (x) Turku ( ) Ulvila ( ) Uusikaupunki
( ) Valkeakoski (x) Vantaa (x) Ylöjärvi (x) Ähtäri.
   
Hotelli vai mökki? Hotelli.
   
Voisitko matkustaa yksin ulkomaille? Joo en. Hyvä ku tykkään mennä kauppaankaan yksin.
   
Mikä on paras lomamuistosi? Öääh, ei pysty eritteleen. Kaikki kylpyläreissut vuosien varrelta, Nurmeksen Bomba, Iisalmen Runni, Kuopion Rauhalahti ja Yyteri. Päivä Tukholmassa-risteilyt. Yyterin päiväreissuja unohtamatta!
   
Milloin viimeksi matkustit junalla? Viimeks 6-vuotiaana... Oh don't be so shocked!
   
Oletko ollut metrossa? En.
   
Tykkäätkö edes matkustelusta? Tykkään! Vaikka en oo Ruotsia pidemmälle vielä päässyt, niin silti se on kivaa.



Viihde
   
Omistatko telkkaria? On meillä 2: olkkarissa ja Matiaksen huoneessa.
   
Katsotko leffat mielummin kotona vai elokuvissa? Kotona, ku leffateatterit maksaa. Onhan teattereissa oma tunnelmansa ja kaikki leffat vaikuttaa paremmilta isolta screeniltä katottuna erikoistehostettuina. Ja oon kyllä ikuisesti kateellinen niille, jotka on nähnyt The Avengersin 3D:nä!

Minkä elokuvan kävit viimeksi katsomassa elokuvissa? Rion.
   
Oletko käynyt koskaan teatterissa? Voi kyllä. ♥ Viimeksi tiistaina.
   
Onko sinulla läppäri tai pöytäkone? Läppäri.
   
Kuinka monta kännykkää sinulla on ollut? 4, joista yksi oli mun ja Matiaksen yhteinen, ku oltiin kummatkin ala-asteella. Ja se oli unbreakable Nokia 3330!
   
Muistatko vielä aikaa, kun katseltiin videoita? Voi kuule, muistan. Tossa just syyslomalla kattelin särisevältä videolta nauhotettuja Michael Jacksonin lyhytelokuvia ja konsertteja. Ja on meillä edelleenkin joitain videoita tallella, suurin osa ite nauhotettuja.
   
Onko sinulla tallentavaa digiboksia? Elisa Viihde ♥

Mää ja serkkuni Dinkku Aamulehdessä 16.8.1995.
Menneisyys
   
Oletko ollut päiväkodissa? En, vaan seurakunnan kerhossa.
   
Muistatko vielä päivän, kun menit ensimmäisellä luokalle? Muistan joo! Mut sillain unenomaisesti ja aika hämärästi. Siitäkin on jo 13 vuotta, hyvänen aika...
   
Mikä on paras muistosi lapsuudesta? Mökkireissut Ikaalisiin, kesälomat, Särkkäpäivät... Tosi vaikee eritellä.
   
Tykkäätkö muistella menneitä? Riippuu, mitä osia menneisyydestä. Parhaita hetkiä tykkään kovastikin muistella. :) Huonot jutut oon onnistunut aika hyvin blokkaamaan mielestäni.
   
Keiden kanssa vietit viime uudenvuoden? With the family. Oi, se oli kyllä kiva uusivuosi: saatiin lainata serkkujen hulppeeta taloa, chillattiin poreammeessa taivasalla tähtien alla ihaillen Pyhäjärven yllä paukahtelevia ilotulituksia ja syötiin texmex-safkaa. Me liked!
   
Entäpä vapun? Ääh, miks mä en muista? En mä kai mitään ihmeellistä, kotona niin kun aina tollasina tekopyhäpäivinä.
   
Oliko viime kesä parempi kuin tämä kesä? OLI. Paitsi että viime kesänä en päässy Särkkään ollenkaan ja nyt pääsin. Sään puolesta viime kesä oli ihana ja se, ettei menny koko loma hukkaan kesätöissä, vaikka sillon olin iha masiksessa välillä, kun kaikki muut oli kesätöissä ja minä en.




Nykyhetki
   
Mitä sinulla on päälläsi? Kaks mustaa toppia, paksu musta tuubikaulahuivi ja sinikeltaiset Niken korisshortsit, jou.

Mitä olet tehnyt tänään? Koomannut ja nauranut koulussa, tuskaillut kamalaa mahakipua, ollut huonolla tuulella, jännittänyt, ollut hieman ahdistunut mutta suurimmaksi osaksi iloinen, pitänyt onnistuneen puheen, kärsinyt päänsärystä, syönyt monta juustoriisikakkua (♥), tuskaillut että saiko Matias huudettua huutonetistä The Avengersin edulliseen hintaan (ja se sai, jee!), kattonut Frendit ja Kimmon nauhalta EIKU tallennuksesta, panikoinut rästitehtävien takia, näyttänyt räjähtäneeltä... Mitä vielä? :D
   
Oletko onnellinen? Nytkö vai yleensä? Nyt justiinsa oon aika onnellinen, mutta ihan hirmuisen väsynyt. Nukkumaan!
   
Minkälainen sää ulkona on? Ilmeisesti aika tyyni, kello on nyt 1:05 joten on ihan sysimustaa ulkona.
   
Oletko puhunut puhelimessa viimeisen tunnin aikana? En.



Tulevaisuus
   
Uskotko, että elät terveen elämän? Just nyt en, mutta sitten joskus kyllä.
   
Näetkö tulevaisuuden uhkana? No en, vaikka niin luulisi. Kyllä on valoa tunnelin päässä näkyvissä...
   
Odotatko jotain tiettyä päivää? No joo, esim. 2.6.2013. Olis kyllä niin jees vaan yhtäkkiä hypätä kevääseen ja kaikki yo-kirjoitukset ois suoritettu!
   
Aiotko opiskella? MÄ EN TIEDÄ. Toisaalta en jaksais yhtään enempää, mut pelkällä yo-tutkinnolla ei pääse paljo mihkään töihin. Öäh, oon umpikujassa.
   
Haluaisitko saada lapsia, montako? Eieiei, en ainakaan vielä moneen aikaan. Nimet on ollut kyllä jonkin aikaa tiedossa. :D Jos on poika niin Michael, jos tyttö niin Violetta tai Savannah, tai Lila Violetta Savannah.
   
Oletko koskaan luullut olevasi raskaana? En luullut, vaan näyttänyt. Joskus kun oon haukkassut vahingossa jotakin syötävää, missä on ollutkin vehnää tms. mitä en sais syödä, niin mun maha turpoo ihan kunnon palloksi ja näytän siltä, ku olisin viidennellä kuulla raskaana. :D Ja näin muuten viime yönä unta, että olin raskaana! Se oli niin aidontuntunen uni, että pelotti. Luulen sen johtuneen siitä, ku näin just Frendit-jakson, missä Rachel oli menossa synnyttämään.
   
Elätkö todennäköisemmin parisuhteessa kuin sinkkuna? Forever alone. :(



Sinä
   
Kuinka pitkä olet ilman kenkiä? 172 cm, eli melkonen hujoppi. :D

Pidätkö sateesta? Yyh, en. Vastalaitetut hiukset menee pilalle. :(

Minne haluaisit mennä? Just nyt haluan unten maille näkemään kauniita unikuvia. Sitten joskus haluan mennä ulkomaille, en vielä tiedä minne, esim. pelkkä Lontoo ois aika jees.
 
Mitä pelkäsit pienenä nukkumaan mennessä? Zombeja ja muita kummituksia. Mulla oli onneks iskän Onnimanni, jolla oli erityiskyky torjua kaikki örkit, jotka pyrki mun uniin!

   
Viimeisin laulu, jonka kuulit? En just nyt muista.
   
Mitä ajattelit ensimmäisenä, kun heräsit? "Pakko jaksaa ny, pääsen sit nukkuun päikkärit ku pääsen koulusta... Oh shoot, oon myöhässä!"
   
Milloin viimeksi suutuit? Öäh tää on vähän vaikee määrittää. Mä tuohdun melko usein joihinkin juttuihin, niin en osaa eritellä. Ihan kunnolla suutuin joku muutama viikko sitten, ja sekin oli pelkkä väärinkäsitys. :D
   
Kuvaile itseäsi yhdellä sanalla? Haaveilija.
   
Montako kertaa olet ollut ihastunut? Voi sentään, ei saa kysyä tollasia. Olin läpi teini-iän kova ihastumaan... :D Sanotaanko että kaksinumeroisissa luvuissa mennään, sen enempää en paljasta.
   
Suututko helposti? Muille ihmisille en, asioille suutun kyllä, mut en nyt niinkään helposti. Se riippuu vähä.

Oletko hiljainen/ujo? Edellisen vastaajan Sufyn sanoin: "Mun mielestä hiljasuutta ja ujoutta ei voi pistää samalle viivalle. Kummallakin on kuitenki eri merkitys. Hiljanen voi olla olematta ujo. Ja ujo voi olla olematta hiljanen." Niin totta. Mut mä olen hiljainen ja ujo, jos mun ympärillä on mulle täysin vieraita ihmisiä, aika äänekäs kun oon kavereiden kanssa, ja erittäin hyvin äänekäs perheeni ja serkkujen kanssa. :D En oo kauheen ujo, mut jos esim. jollain kurssilla oon pari jonkun toisen ujon kanssa, niin mustakin tulee ujo.

Onko elämässäsi ihmistä, johon voit 100% luottaa? On. 

Oletko laulanut karaokea? No jos Singstar lasketaan karaokeksi niin joo, muuten en sit kai.

Annatko helposti periksi? Hahaa, sekin riippuu. Mut yleensä joo, pakko myöntää.
 
Onko mahdollista rakastua ensisilmäyksellä? No ei. Ihastua voi kyllä, mut sillonkin se ihastuminen koskee toisen ulkonäköä eikä oo sen syvempää.
 
Mistä tuoksusta pidät eniten? Tää on paha. Ruoista Nilen kebabbi, hajuvesistä Versacen Versus, Osiksen hiuslakka, mummolan sauna ja vastapaistetut piparit.
 
Jos olisit Stabilo, minkä värinen olisit? Arvaa.

Onko ruotsinkielen opiskelu mielestäsi turhaa, miksi? No en nyt sanois, että se turhaa olis. Jos kokee ettei koskaan tule tarvitsemaan sitä, niin se on ihan fine. Tosin mä oon lukenut ruotsia viimesen 7 vuotta ja jos oon Ruotsissa käymässä, niin puhun englantia, koska mun kieli ei taivu puhumaan ruotsia. :D Osaan kirjottaa ja lukea sitä jotenkuten kyllä.
 
Luuletko, että joku ajattelee sinua tällä hetkellä? No ainakin ne, jotka tätä tekstiä lukee. :D
 
Onko sinun helppo itkeä ystävien nähden? Ei, enkä mä oikeestaan itke nykyään yhtä helposti ja usein kuin teininä ja lapsena, hyvä ku juuri koskaan. Mä liikutun monistakin asioista, viimeks tänään kun kattelin Talentista pikku-Danielin valloittavaa runonlausuntaa, mut en juurikaan itke.
 
Onko sinulla tapana myöhästellä? Voi kuule. En mä muuta osaakaan. Alkoi oppitunti klo 8 tai klo 11.45, niin olen aina myöhässä. Töissä osaan kyllä olla ajoissa, mut aika viime tippaan aina menee.
 
Missä kuussa olet syntynyt? Joulukuussa. Täytän kohta 20, hyvänen aika...

Kumpi on kiireisempää, arki vai viikonloppu? Nykyään kumpikin. Lauantait menee aina töissä ja usein töiden jälkeenkin on jotain.




PS. Lisäsin kaikki mahdolliset Twitter & muut widgetit Got questions?-osioon, seuratkaa pliis! Varmasti seuraan takaisin. ;)
PS. I added all widgets possible to my Got questions?-tab - please follow me! I guarantee I'll follow back. ;)


(Kaikki kuvat paitsi Aamulehti, Särkkä ja omakuva: WeHeartIt.)

2 kommenttia:

  1. Ihana kun teit tän, olipa kiva lukee sun vastaukset!:) Ps. oikeesti oon varmaan maailman epänormaalein ihminen koska saan itkun aikaseks ihan mistä vaan:DD Olisinpa yhtä normaali ku sinä sillä saralla...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä on aina kiva tehä, kiva että tykkäsit lukee! :) Ja et kyl oo maailman epänormaalein ihminen, musta meinaan tuntuu että MÄ oon, ku oon muuttunu superherkästä kylmäks ja kovaks, joka ei melkein ikinä itke (paitsi tietty siihen aikaan kuusta tai jos satun olemaan jostain syystä herkällä päällä :D)... Ja tosiaan liikutun aika monestakin asiasta, mutta harvoin se menee itkuun asti. :p

      Poista