tiistai 27. marraskuuta 2012

I need a second opinion!

YAY, I MADE IT! My first ever collage!


Oikeesti toi kollaasi on aika kaamea ja kökösti tehty, mut hei, tää on mun eka kokeilu. Ja oon ollut jo piiitkään aivan kypsä tohon pelkkään tekstiotsikkoon, niin heitän tän suoraan mun blogin banneriksi.

Vai heitänkö? Kertokaa te! Onko vastaus ehdoton nounou vai oh yes?

PS. Köhköh, tein toisenkin. Jäin koukkuun näköjää.


Toimisiko mosaiikkityyli paremmin? Näyttää paljon siistimmältä ainakin.

Käytin tässä melkolailla samoja kuvia kuin aiemmassa. Ideana kummassakin on se että bannerissa yhdistyis kaikki mun lemppariasiat: musiikki ja sen ostaminen, mun suosikkilevyt (tossa ei ees oo kaikkia lemppareita, mut ne mitkä nopeasti löysin koneeni syövereistä?) keikat, mun koirani ja koirat ylipäätään, kengät, ystävyys (4:n kenkäparin kuva ylhäällä), huvipuistot, tanssiminen, rennot kahvi- ja ruokahetket parhaiden tyyppien kanssa ym. ihanat asiat.

So, what do you think? Kumman pistän vai pistänkö kumpaakaan? Painunko takas Picasan pariin reenaileen? Painotan vielä, että nää oli tosi nopeita vedoksia.

Nyt öitä! ♥

2 kommenttia:

  1. Toka on mielestäni kivempi. Ainakin näin perfektionistin silmään näyttää paremmalta kun linjat on suorat n__n

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestä! Ja oon samaa mieltä, suorat linjat näyttää siistimmiltä. :) Tuun kyl varmasti tekemään monenmonia kollaaseja nyt, ku pääsin vauhtiin, mut pistän ton mosaiikkiversion jossain kohtaa väliaikaseks banneriks. :D

      Poista