tiistai 20. marraskuuta 2012

I'll be there for you.

Kun olen allapäin, on onneksi juttuja, mitkä saavat mut taas vähän paremmalle mielelle. Kerron ne Frendit-aiheisin kuvin.

Kuuntelen loistomusaa ja jammailen.


Syön. PALJON.






Hengaan parhaassa seurassa (perhe ja/tai ystävät) ja turisemme mukavia tai vuodatamme murheemme toisillemme.




Lahnailen sohvalla ja katon aivot narikassa tv:stä Frendejä tai Frasieria.


Nukun päikkärit. Yksin tosin. :D


Meen kuumaan suihkuun, huuhdon päivän murheet mielestäni ja pohdiskelen syvällisyyksiä virtaavan veden äärellä.



Ennen nukkumaanmenoa mietin kaikkia kivoja tilanteita, jotka tosin ei tule ikinä tapahtumaan. Usein myös selvitän itselleni päivän aikana tapahtuneet mua vaivaavat asiat.


Jutut, joissa ei ole mitään järkeä, mm. mun ja bron, tai mun kavereiden älynväläykset. :D



Lapsenmielisyys.



Muistutan itselleni, että olen ihan hyvä just tälläsenä.



4 kommenttia: