keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Everybody looking different but we wear the same face.

Mä en halunnut "pilata" mun teatteripostausta asukuvilla, mutta halusin kuitenkin mun teatteriasun teille näyttää, mä kun harvoin pukeudun näin. Itse asiassa ihan liian harvoin.


Huolimatta harvasta käytöstä mä rakastan tätä yhdistettyä musta t-paita + kynähame-systeemiä. Tää on niin tyylikäs ja ajaton, ja ihan yks mun lempparivaatekappaleista. Hameosuus on mun makuun liian lyhyt, enkä ehkä siksi käytä tätä niin usein kun haluaisin. Teatteri, syksyllä/talvella pidetyt koulun juhlat, stand up-keikat yyämyyäm on loistavia tilaisuuksia tälle asulle.


Tän kuvan tarkotus on valaista minkälainen meikki mulla oli ja hiukset, mut pieleen meni. Kuva siis, ei meikki eikä hiukset (kerrankin!). Otin nää kuvat niin kiireessä ja again and again, huonolla kameralla. Plöh.


Tää söpö kermanvärinen ruusupussukka oli äidiltä lainassa.


Pidin laseja päässä koko illan ajan, koska vaikka meillä oli paikat kolmannessa rivissä, niin mua silti tuppaa ketuttaan, etten näe näyttelijöiden ilmeitä ja naamoja kunnolla. Plus ne sopi asuun paremmin ku hyvin! TTW:ssäkin käytetty musta jakku ja hillitty nuottikoru teki tyylikkään ja asiallisen loppusilauksen mun asulle. Myös mun hyvin itsepäiset hiukset totteli kerrankin!

EXTRA:

Hello all young ladies. I'd love to introduce you my ex-blonde brother.


PS. PLIIS kertokaa, miten tehdään kollaaseja?!

4 kommenttia:

  1. Kollaaseja? Koneella vai käsin? Siis periaattees ihan millä kuvanmuokkausohjelmalla vaan. Netistäkin löytyy varmasti kollaasigeneraattoreita, jotka tekevät osan työstä puolestasi. Mutta siihen vain lätkitään kuvia ö__ö :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis koneella tehtyjä, kyl mä käsin osaisin tehdä jos vaan jaksaisin. :D Mut kiitti vinkistä, täytyy kokeilla, ja muistin just kuulleeni, että Paintilla saa tehtyä peruskollaaseja... :D En vaan ikinä muista sitä, kun oon lisäämässä kuvia tänne. -.-

      Poista
  2. Riippuu mitä kuvankäsittelyohjelmaa käytät? Esim Picasalla Luo-painikkeen alla on suoraan että luo kollaasi. Jos ei oo Picasaa, sen saa ladattua netistä helposti ja on varmasti maailman helppokäyttösin ohjelma :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, mä just eilen illalla latasin Picasan! Löysin jostain jonkun kollaasinteko-ohjeen ja siinä oli käytetty Picasaa, nii päätin kokeilla sitä. En oo tosin vielä ehtiny perehtymään. :D Mut kiitti vinkistä silti, olisin varmasti viimestään sun kommentin jälkeen ladannu sen! ;)

      Poista