maanantai 1. lokakuuta 2012

No days off.

Aikaista aamua teillekin! Aattelin vaan tulla kertomaan, että

MUN VIIKONLOPPU SEN KU JATKUU VAAN ♥

Meillä jatkuu koeviikko, mut mun kokeet loppu jo perjantaina. Eli ma-ti-ke täyttä VAPAUTTA JA NUKKUMISTA JA LÖHÖILYÄ JA IHANUUTTA. ♥ Vai onko?

No ei nyt sentään täysin. Huomenna meen käymään suuhygienistillä ja sit käyn tekeen pakolliset koulukirjaostokset Jamerasta. Keskiviikkona ei pitäis olla muuta ihmeellisempää, ku vasta sit illalla pukkais parasta stand uppia ikinä eli Sami Hedbergin Tour De Finland! Whoop whoop!

Torstaina vaihtuu sit uus jakso ja uudet kujeet. On äikkää, psykaa ja opoa, hissan ja ruotsin verkkokursseja ja BILSAA. Vieläpä ihmisen biologiaa. En ois ikimaailmassa tota ottanut, mut nyt oli pakko, koska MÄ TARVIIN sen 75 kurssia, joka tulee muuten just ja just täyteen.


Mun lukkari saattaa näyttää helpolta, mm. OP3 on puolikas kurssi, MUTTA mulla on vielä kaksi verkkokurssia, historian keskiaikakurssi ja ruotsin kirjoitelmakurssi, eikä kokonaan itsenäinen, oma-aloitteinen työskentely ei ole mun ominta alaa... Nimim. kaikki työt tehtynä varmasti myöhässä tai lähetetty hutastuna s-postiin deadline-päivänä klo 23.59. Voi mihin mä oonkaan ryhtynyt?

No joo, ei mun kannattais valittaa, joillakin voi olla 6-8 kurssia lähes joka jaksossa. Mä nostan hattua kaikille, joilla näin on ja jotka jaksaa! Ite en jaksaisi millään.

JOOMITÄLETTUA, ei kello voi oikeasti näyttää kohta neljää! Kannatti nukkua tajunnanräjäyttävät iltapäikkärit (n 18.30-20.30)... Nyt meen viimesen päälle vikkelään morjestaan Nukkumattia, moikkuli! Ja hyvät yät ♥

PS. Tänään eiku siis eilen oli taas ihan paras päivä. ♥ Parhaita ihmisiä, tiivistä mutta hienoa tunnelmaa ja hyvää asiaa. Tällä voimalla jaksaa taas jonkin aikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti