perjantai 26. lokakuuta 2012

No sleep for a whole week, gotta go deep.

Syysloma tuli ja meni. Mä en ymmärrä, miten onnistuin oleen kirjottamatta tänne?! Yleensä oon postaillut melkein jokaisena lomapäivänä edes jotain. Nyt vaan selailin kaikkien seuraamieni blogien uusimpia postauksia.

Mä olin kyllä lähes koko loman torstaita ja sunnuntaita lukuunottamatta töissä, ja töiden jälkeen ei tullut mieleenkään julkaista mun mielentuotteitani tänne, koska no, mun aivot eivät töiden jälkeen toimi täysillä tehoilla ja ainoa, mitä jaksoin ja halusin tehdä, oli pistää aivot narikkaan ja katella Frendit nauhalta eiku tallennuksesta (mä oon juuttunut ysärille, can't help it), ja sit vähä Sami Hedbergin ja Andre Wickströmin stand uppia dvd:ltä feat. Matias. Ja jos jaksettiin, niin katottiin vielä joku leffa, esim. yhtenä päivänä kateltiin maailman mainioin Ocean's Eleven, ja toisena Michael Jacksonin Ghosts ja vähä Hesan konserttia vm. 1997. En nyt muista oonko maininnut, mutta mun iskä oli kattelemassa Maikkelia tuolla! Onnenpekka. Oon kyllä kateellinen. Olin silloin 4 vee, että ei niin pieniä sinne oltais edes päästetty.

Ei sen puoleen, en mä siitä kuitenkaan mitään enää muistais! Sen verran kova fani mä kyl olin sillon jo, että varmasti olisin ehkä itkeä tirauttanut siellä mua 3-4 kertaa vanhempien fanityttöjen kanssa...




Tiedättekö tytöt sen, kun on joku pari semmosta päivää vuodessa, jolloin vahingossa saa itsensä näyttämään tosi hyvältä, hiukset tottelee ja asettuu kuin itsestään nätisti, ja meikit pysyy naamassa ja kajalit alaluomissa pidempään kuin puoli tuntia? Ja on se yksi pikku mutta: et ole lähdössä yhtään mihinkään sinä päivänä, ja sit sua ottaa päähän niin vietävästi.

Mulla oli tämmönen päivä. Syyslomalla, enkä ollut menossa mihinkään. Paitsi no, menin Matiaksen korispeliä kattomaan, mutta se on periaatteessa sama kun ei menis minnekään.


Tässä tulee tuolta ko. päivältä samalla asupostaus hieman takautuvasti.







Eikä yhtään violettia päällä! What's going on?!









Ai nii, tärkein meinas unohtua! Ame, joka on myös ansioitunut meikki- ja kynsitaiteilija loihti mulle lomalla ihanat geelikynnet. ♥


Ja ylläripylläri, ne on violetit! Mulla meni päivä pari totutellessa noihin, meinaan en oo IKINÄ omistanut noinkaan pitkiä kynsiä. Mulla on ollut paha tapa pureskella kynsiä, mut sit kun lopetin sen, niin silti mun kynnet katkeilee ja lohkeilee. Ärsyttää omistaa näin hauraat ja "taipuisat" kynnet. Ne myös kasvaa tosi hitaasti, mikä ei ole kovin yllättävää, koska siinä missä muiden hiukset kasvaa normaalisti kuukaudessa sen 1 cm, mun hiukset kasvaa sentin VUODESSA.

Tai ainakin musta tuntuu siltä.

Tänään oli muuten oikein ihana päivä sekä koulussa (voiko siellä olla ihanaa? näköjää :D) että illemmalla meetingissä, mutta koulussa mun vointiani varjosti elämää suurempi väsymys (kamala tuttuni anemia taas pukkaa päälle, rautaa ja c-vitamiinia kiitos!), ja illalla mulle iski valtaisa päänsärky. Ensin luulin, että se johtuu mun hartia- ja niskasäryistä, jotka lopulta säteilee päähän ja kunnolla sitten. Sit olin varma, että nälkä oli syypäänä, mutta kun satuin mainitsemaan mun hedarista iskälle, asiantuntijana se keksi heti: mulla oli kokisvierotusoireita. How lame. Mä en ollut muistanut juoda sitä koko päivänä, enkä sen koommin tajunnut kaipaavani kokista, mutta takaraivossa jyskyttävä päänsärky muistutti viimein kofeiinitarpeistani.


Näihin kuviin, näihin tunnelmiin! Sweet dreams ♥

6 kommenttia:

  1. Hahhah, nauroin! :D Hirveet vieroitusoireet! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin minäki repesin, ku iskä tajus mistä mun hirvee särky johtu, kunnon ahaa-elämys :D

      Poista
  2. Ei hätää, sattuuhan niitä vahinkoja! Ihanat ovat kyntesi joka tapauksessa! :)♥

    Kiva, että ehdit vastavierailulle minunkin blogini puolelle; oikein mukavaa alkavaa viikkoa sinulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vielä! :)

      Ja juu, mä käyn aina tsekkaan mulle kommentoineen blogia. :D Oikein hyvältä näytti! Ja hyvää viikkoa myös sulle :)

      Poista
  3. Onpas hienot kynnet! Itsekin olen tuollaisista haaveillut kun myös mulla on hauraat kynnet. (:

    VastaaPoista
  4. Hei kiitoksia! :) Täytyy kyllä välittää siskolle terveiset ku tulee näin kivoja kehuja :D

    VastaaPoista