keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Bananas are for monkeys... or are they?

Tsekkailin äsken Pajun uusimman postauksen ja siinä oli tällänen suuresti mun elämää helpottava opetusvideo:


BLEW MY MIND. Hot damn, onneks mulla on lähes aina banaania kotona, koska mun oli pakko päästä testaamaan tota niksiä oitis. JA SE TOIMI. Toki siihen jäi se ällöttävä musta loppuosa, mut nyppäsin sen irti ja söin banskun, kaakaon kanssa tietysti. Oon joskus sanonutkin tän, mutta banaani + (kylmä) kaakao = ♥. Käy aamupalaksi tai jos mulle iskee hypoglykeemisiä oireita, niin tää on loistava verensokerinnostattaja-annos.

Lainatakseni Pajua (tai sen ystävää), banaani ei ole koskaan maistunut näin hyvältä.

PS. Huomenna (tai tänään) sit vähä Sami Heedperin stand up-show'ta feat. lil bro & some awesome girls!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti