maanantai 26. helmikuuta 2018

Uhana päivä.


Lauantaina 24.2. oli ihanassa Uhanassa ystävämyynnit eli sample salesit. Paljon sampleja, mainoksissa esiintyneitä vaatekappaleita, II-laadun vaatteita ja viimeisiä kappaleita ja alennuksia! Pyysin äitini ja serkkuni Didin messiin! Löysin ihanat tummanvihreät Aztec-korvikset ja aivan upean maksimekon, jossa on TASKUT! Kuvia mekosta aivan varmasti kesällä.


Mulla ja äidillä pieni Uhana-reppaus: mulla Lehti-korvikset ja äidillä Orvokit. Ja ihana Dinu the Uhanan virallinen Grl Pwr-malli sieltä kurkkii! Uhanan jälkeen menimme mäkkipullalle ja vaihdoimme pitkästä pitkästä pitkästä aikaa kuulumisia ja sitä olis kyllä riittänyt, joten to be continued...


Pikkasen ilma kirpaisi, mutta oli niin nättiä kaikkialla. Mulla on ikävä Tamperetta. Haluan takaisin.

 

Tää päivä oli lähellä mennä alun alkaen aika piloille: klo 10.10 bussi ei koskaan tullut. Tapitettiin varmaan yli puoli tuntia, että tuleeko se mutta luovutettiin ja lähdettiin poksukierrokselle. Seuraavan bussin piti tulla vasta tunnin päästä, ja sekin oli vartin myöhässä. Onneksi Keijo jäi odottamaan mun kanssa eikä mun tarvinnut jäätyä -15 asteen pakkasessa.

Mua ei kuitenkaan tämä jaksanut rassata. Pääsin Tampereelle turvallisesti, kaikki meni hyvin ja aurinkokin paistoi! Tulin kotio jo viiden aikaan ja silti tuntui siltä, että päivä oli ollut tosi pitkä ja olin ehtinyt tekeen jo tosi paljon. Ehdin illalla tekemään vähän töitäkin, syötiin hyvä iltapala ja katottiin Paljastavia Valheita. Se kertoo mikroilmeistä ja miten tulkita niitä rikostutkinnassa. Suosittelen!


Tämä oli aika uhana päivä. #punintended

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti