torstai 8. helmikuuta 2018

Menetin otteen elämästä.

Nyt se tapahtui. Se viimeinen tikki. Mun täytyy nyt tehdä asioille jotain.



Mää oon unohtanut pari kertaa ottaa Pokemonissa päivän ekat stopit ja poksut pitääkseni streakit yllä, eikä mua oo kiinnostanut. Mulla on roikkunut ties kuinka monetta päivää kuivat lakanat telineessä, eikä mua oo kiinnostanut. Mun pitäis tehdä kaurakeksejä huomenna, mutta unohdin pyytää Keijoa tuomaan kananmunia, eikä mua kiinnosta sekään. Okei, kyllä se kiinnostaa, mutta kun mun piti tehdä niitä huomenna päivällä ja täytyis tehdä kaikkea muutakin huomenna, mut iha sma, se järjestyy kyllä. En muistanut myöskään pyytää banaaneja kaupasta. Se kirpaisi hieman.

Mutta nyt tapahtui pahin mahdollinen. En pyytänyt Keijoa tuomaan lisää Pepsi Maxia. Ja mikä vielä kaikkein hirveintä, JOUDUN JUOMAAN NYT NORMIPEPSIÄ JA TÄÄ MAISTUU PELKÄLTÄ SOKERILTA.


Se on nyt virallista. Olen menettänyt otteen elämästä. Jos musta ei kuulu, niin oon varmaankin kuollut kofeiininpuutospäänsärkyyn ja hyperglykemiaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti