sunnuntai 4. helmikuuta 2018

Thanks for the memories, part 2.

Tasan viisi vuotta sitten vastailin blogissa tällaiseen menneisyyteen ja vähän tulevaisuuteen liittyvään täyttelykyselyhommeliin. Haluan vastata siihen taas! Ekaan kyselyyn laitoin aika randomin määrän faktoja joka kohtaan, mutta nyt olen tiukka ja asetan itselleni rajat elikkästensäs 5 faktaa/osuus.

Kuvituksena mm. omaa naamaa eri aikakausilta.


10 vuotta sitten...

... elämä oli kokolailla sekaisin.
... lopetin tanssiharrastuksen. Ja koulunkäynnin vähäksi aikaa. Ja oikeastaan elämisen kaikella muullakin tavalla.
... olin yhdeksännellä luokalla, josta pääsin läpi tilanteeseen nähden ihan kunnioitettavilla arvosanoilla, muttahhh it was NOT the best.
... erittäin huonon elämäntilanteen vallitessa kykenin kuitenkin tekemään elämäni parhaan päätöksen, jota en ole katunut hetkeäkään. Veli teki saman päätöksen myös. Vuosipäivä tulee 8.3., jota kyllä haluan juhlia tavalla tai toisella.
... menin kymppiluokalle, jossa onnistuin nostamaan keskiarvoni laskeneesta 7,3:sta 8,3:een.


5 vuotta sitten...

... taisin valmistautua... yo-kokeeseen. Onko siitä jo 5 vuotta, ei voi olla?!
... vietettiin penkkareita ja mää olin Loki. #noregrets
... suoriuduin oikein hienosti yo-kokeista ja pääsin ylioppilaaksi. Sain myös kunnian pitää uuden ylioppilaan puheen, jota en ole tähänkään päivään mennessä halunnut katsoa uudestaan videolta, jonka isäni/veljeni kuvasi. Liian hapokasta, ei pysty.
... aloin katsoa Doctor Who'ta ja tie sci-fin mahtavaan maailmaan aukesi siitä.
... tapasin tulevan aviomieheni kesän konvassa 2013. Hauskasti muuten tuolloin kirjoitin vuoden päästä-osioon, että tulisin olemaan naimisissa. En kyllä uskonut siihen hetkeäkään, muttahhh hupsistakeikkulia mites kävikään...


3 vuotta sitten...

... olin tuore vaimo.
... muutin ekan kerran pois kotoa.
... opiskelin kauppiksessa ja koin heti olevani oikealla alalla.
... aloin työskennellä nykyisessä työpaikassani vaatekaupassa.
... kävin Ruotsissa ekaa kertaa niin, että vietin siellä öitä ja lomailin, enkä vain käväissyt satamassa tai että kiireellä oltais koluttu hutaisten Tukholman keskustaa jossain viidessä tunnissa.


1 vuosi sitten...

... tapasin paljon mahtavia tyyppejä.
... ikävöin Ottoa. Ja edelleenkin.
... tein töitä enemmän ja vähemmän.
... veli muutti omilleen.
... me laitettiin talo myyntiin.


Kuluneena vuonna...
(Jos tää siis meinaa tästä hetkestä vuoden takaperin, niin...)

... olen ryhtynyt kevytyrittäjäksi.
... olen käynyt parissa vanhassa kaupungissa. Ne on ihan parhaita paikkoja maailmassa.
... olen käynyt parissa progekonsertissa, Dream Theaterin ja Sagan. On maailman parasta kuunnella livenä taitavia muusikkoja.
... olen lihonut melekosesti. Mutta minkäs sille voi, että ruoka on hyvää ja syöminen kivaa?
... käytiin Pori Jazzeilla ja vietettiin kyä kunnon festarielämää. Nukuttiin pakussa, lähin vessa oli puolen kilsan päässä ja peseydyttiin maauimalassa. Päivät oli lämpimiä ja yöt kylymiä. Oli ihan parasta!


Eilen minä...

... olin vanhan koulun peliyössä Saaran kanssa. Peliyö tosin alkoi perjantaina klo 19, mutta me lähdettiin sieltä vasta lauantain puolella joten hehe. Ja se ei ollut meiän vanha koulu enää vaan uusi koulurakennus. Peliyössä ei ollut enää sitä samaa taikaa kuin ennen, mutta mulla ja Saaralla oli silti ihan tosi hauskaa!
... olin äidin kanssa päivän. Meiän piti mennä kirppiskierrokselle, mut ei ehditty. :(
... söin siipiä.
... pelasin veljen ja Empan kanssa korttia.
... olin ihan hepulissa ja levoton.


Tänään minä...

... toivuin ties kuinka monennesta peräkkäisestä yön verensokerivuoristoradasta. Mun diabetes on käyttäytynyt erittäin huonosti viime päivät eikä se anna mun nukkua rauhassa. Aina herään siihen, että ”NYT JÄÄKAAPILLE TAI MÄÄ KUOLEN”-tunteeseen ja verensokerimittari ei osaa ees antaa mulle lukemaa vaan sanoo isolla ”LO” ja käyrä näyttää punaista. Sitten nukahdan kun oon vetänyt jättimäärän syötävää, ja parin tunnin päästä herään siihen että oksettaa, suussa maistuu sokeri ja mittari näyttää yli 20. Korjaan verensokeria ja sitten taas laskee liian matalalle. EN JAKSA.
... söin ihanaa nachosmuchosia ruoaksi ja tosi hyviä kaura-chiasiemen-näkkäreitä.
... katoin viimeisimmän jakson Suitsia.
... pelasin Pokemonia.
... ihailin jälleen kaunista auringonlaskua.


Huomenna minä...

... varmaankin nukun pitkään.
... teen töitä. Mun piti tänä viikonloppuna jo, mutta en ehtinyt/pystynyt keskittymään.
... siivoan.
... syön ihan törkeen hyviä paneroituja kalafileitä muussin kanssa.
... toivon mukaan saan palkan.


Vuoden päästä minä...

... toivottavasti asun mieheni kanssa Tampereella kivassa kämpässä.
... teen mieheni kanssa uusia aluevaltauksia.
... käyn serkkuni vetämillä tanssitunneilla.
... olen laajentanut yritystäni.
... omistan koirovauvelin. #agirlcandream

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti