perjantai 10. helmikuuta 2017

You and I know both know that I don't have a patience.


Mulla toistuu aina sama kaava, kun istahdan koneen ääreen. Otan lasin Pepsi Maxia, etin kuulokkeet ja selvitän (taas) sen tuhannen umpisolmun, johon ne aina tykkää sotkeentua, tökkään puhelimeen ja plugit korvaan, Spotifystä Rosie Lowe sessions-soittolista ja Blogger auki.

Rosie Lowe on jotain niin ihanaa, etten aina kestä. Nytkin meni kylmät väreet, kun kuuntelin Nicolea ja Right Thingiä. For You on jotain upeinta ja kauneinta naisellista soulia, ettei mitään rajaa. Jopa Keijo tykkää tän laulajattaren kappaleista. Rakastan. Ja haluan kuulla LISÄÄ.

Mun piti tulla laatimaan sitä tammikuupostausta, mutta mää teinkin uuden välilehden tonne ylös. Mun niin kutsuttu someboksi #nowyouseeme sai ylennyksen pikkuruisesta gadgetista välilehdeksi. Sieltä löytyy tylsähköjen linkkien sijaan semmoset hienot kuvakkeet mitä kaikilla aina on blogeissa. Pikkuhiljaa mää täältä ryhdistäydyn ja opettelen vähän kerrassaan tekemään itte blogiin juttuja enkä vaan turvaudu Bloggerin tynkään ulkoasun muokkaustarjontaan. Mää oon niin huono tekemään itse eikä mulla oikein riitä kärsivällisyys opetella itekseni. Mielelläni ottaisin opetusta vastaan!

Ems Who? muokkautui hieman ja banneri pieneni myös hieman. Mua on häirinnyt se jo jonkin aikaa, koska se on liian iso ainakin mun läppärin näytön kokoon nähden. Blogin nimi näkyy bannerista vain puoliksi ja pitää skrollata alemmas, jotta se näkyisi. Ärsyttävää semmonen.

Mua myös ärsyttää se kuinka epätarkka toi banneri on. Kuvana toi on aivan ihana ja se näyttää ihan ok, kun kattoo puhelimella, mutta koneella se on ISO, ja tuntuu että jokaikinen pikseli näkyy siitä. Mut koska olen köyhä eikä parempaa kameraa ole luvassa vielä hetkeen, niin pakko kestää vielä puhelimen varassa. Koittakaa tekin kestää mun perunalaatuisia kuveja.

Kohdakkoin varmaan käypi silleesti, että banneri menee vaihtoon. Ei ihan vielä, mutta taisin keksiä jotain.

Tänään menen porukoille päiväksi, koska en oo ollut pitkään aikaan siellä plus siellä on yks mösö karvakasa kyläilemässä.

Onko se lumikasa, pilvenhattara, joka on eksynyt maan päälle vaiko koiro?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti