perjantai 6. joulukuuta 2013

Musical Frissons: A short short version.

Oon taas hienosti myöhässä (onneks päivän verran vaan) tänkin asian kanssa. Mut anyways: on kulunut vain viikko Adam Tenstan Vad Ska Du Bli? -singlen julkaisusta, ja tietysti mahtava The Megaphone State täräyttää eetteriin uuden singlen!


Voi Ekow, mulla olikin jo ikävä sun uniikkia ääntäs. ♥


Olly Murs on valloittanut mun sydämen. Last.fm:n mukaan alle viikossa on kertynyt 100 kuuntelukertaa! Plus ne soittokerrat, jotka eivät ole rekisteröityneet Last.fm:n tilastoihin, mm. Spotify Mobile-kuuntelusessiot ja vahingossa Spotifyn private session-modella kuunnellut. Oon perehtynyt enimmäkseen uusimpaan Right Place Right Time -albumiin and I'M IN LOVE. Teen perusteellisemman postauksen myöhemmin, jolloin fiilistelen lisää Murssia!

Muita puhkikulutuksessa olevia biisejä ovat tietysti viime postauksessa mainitut Vad Ska Du Bli? (arviolta yli 60 kertaa since last Friday), Under Control (arvio yli 80 kertaa since last Sunday), One In a Million & Queen of Any Circumstance. Oon näköjään jo aika hienosti kallistumassa ruotsinkielisen hiphopin puolelle... Ei vaan, oikeesti kuuntelisin oikein mielelläni, jos esim. Adam Tensta räppäis enemmänkin ruotsiksi!

Oon jo jonkin aikaa halunnut tutustua Dream Theaterin tuotantoon. Velipoika on suuri fani, ja oon kuullut tosta seinän läpi, kun se joko kuuntelee niiden levyjä tai soittaa itse rummuilla niitä biisejä. En vaan tiedä yhtään mistä aloittaa, koska sitä tuotantoa löytyy ihan mielettömästi. Parhainta kai olis aloittaa ensimmäisestä. Katotaan sitten, kun tää pahin Adam Tensta/Olly Murs/Hurts/jne.-huuma on laantunut (jos laantuu) ja oon valmis ottaan lisää mahtavuutta vastaan!

Loppuun vielä nostalgiaa kolmen vuoden takaa ♥

2 kommenttia:

  1. Mä kyl rakastuin kans Ollyyn sillon vuosi pari sitten.. :) Se on vaan niin ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huoh ja voih ♥ Mää olin kyl kuullu sen näitä hittibiisejä radiosta töissä ollessa, mut päätin vaa yhtäkkiä tutustua sen muuhun tuotantoon, ku kaveri hehkutteli Murssia useesti... ja tässä ollaan! ♥__♥ :D

      Poista