lauantai 11. toukokuuta 2013

Mä ootan, mä ootan...

♥ ääneni palautumista normaaliksi, koska oon viimeiset kaksi päivää kuulostanut äänenmurroksesta kärsivältä pojanjolpin ja Paula Koivuniemen sekoitukselta.
♥ aamupäivää.
♥ seuraavia reenejä.
♥ viimeisiä reenejä. :(
♥ YTL:n tuomiota.
♥ meidän tanssikoulun kevätnäytöksen kenraaliharjoituksia.
♥ meidän tanssikoulun kevätnäytöstä.
♥ toukokuun viimeistä päivää ja yo-juhlaharjoituksia.
♥ LAKKIAISIA JA MUN JOU-JUHLIA.
♥ konvia.
♥ työn alkamista (tai jatkumista, koska same old same old).
♥ risteilyä Viking Gracella feat. the family, my aunt and my cousins! Tulee ehkä mahtavinta.
♥ syksyllä alkavaa puoli vuotta kestävää vaimokoulua (ts. kotitalousopetusta, koska olen laiska epäkodinhengetär enkä vieläkään tiedä mikä musta tulee isona).
♥ Thor: The Dark Worldin ensi-iltaa (tj ihansairaanmonta kuukautta).
♥ ennen kaikkea KESÄÄ ja maximekoissa kekkuloimista ja rantahengailua hyvän musiikin kera ja aurinkoa ja mahdollisia Yyteri-reissuja ja muita visiittejä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti