sunnuntai 26. toukokuuta 2013

I already got it covered.


Mulla olis paljon asiaa, mutta ei kuitenkaan yhtään mitään. Oon vaan nauttinut tästä ihanasta viikonlopusta ystävien kanssa. Auringonvalosta, tuulesta, lämmöstä. Oon hyppinyt trampalla, pitänyt yllä mun ihania maximekkoja, syönyt paljon ja nauranut. Miettinyt, pohtinut ja ajatellut.

Haluaisin katsoa Dr. Whota maratonina monta tuntia tallenteista, MUTKU EI EHDI. Se mennee kesän sateisille vapaapäiville sitten.

Tänään pitäis vielä värjätä tukka. Huomenna on meiän tanssikoulun kevätnäytöksen kenraaliharjoitukset. Velipoika kuvaa meiän street jazz-performanssin. Torstaina on kevätnäytös. Pitäis siivota, siivota, SIIVOTA. Perjantaina on yo-juhlaharjoitukset juhlapaikalla. Lauantaina saadaan lakit päähän ja lukio on virallisesti ohi. Olo on epätodellinen. Hyvin epätodellinen. En osaa vielä yhtään ajatella aikaa yo-juhlien jälkeen. Töitä olis onneks tiedossa, mutta en pysty ajattelemaan sitä vielä.

"Pitäskö mun laittaa esitykseen mun tummansiniset Conssit vai violetit Niket? Nikeillä oli outoo tanssia viime reeneissä, jospa mää kokeilisin Consseja kenraaleissa? Jätänkö hiukset sotkukiharoille vai suoristanko pitkästä aikaa?"

"Miten mää laitan tukan yo-juhliin? Tarvis ostaa uudet korvikset. Toivottavasti lauantaina olis tällänen ilma kuin nyt, ja toivottavasti suurin osa pääsis paikalle juhlimaan mun kanssa!"

But first and foremost, mua jännittää. Ihan kaikki mahdolliset asiat, jotka liittyy juhliin tai lakkiaisiin tai tanssiesitykseen, mihin vaan.

[x] turha ja outo postaus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti